کد خبر: ۶۰۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل:. مدت هاست که درباره دومین خودروی الکتریکی نیسان زمزمه هایی می شنویم.


گروه بین الملل:. مدت هاست که درباره دومین خودروی الکتریکی نیسان زمزمه هایی می شنویم.

به گزارش خبرخودرو، نیسان LEAF یکی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در تمام دوران است و هنوز هم در بین خودروهای الکتریکی بسیار محبوب است.

سالهاست که هیچ خودروی دیگری نمی تواند با کل فروش آن مطابقت داشته باشد، فروشی که در حال حاضر حدود 500 هزار دستگاه است. تسلا مدل 3 به تازگی از کل فروش LEAF عبور کرده است، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که نیسان با کراس اوور کاملا الکتریکی جذاب خود به جلو حرکت کند. نیسان می گوید آریا در اواخر سال 2021 در ایالات متحده رونمایی می شود.

آریا یک کراس اوور زیبا است که یک سبک مدرن را با ترکیب فعلی کراس اوورهای برند مخلوط می کند. چراغ های جلو LED و نشان نورانی ظاهر زیبایی را ایجاد می کنند.

آریا با مدیریت حرارتی فعال برای بسته باتری خود همراه خواهد بود، که بسیاری از افراد از شنیدن آن هیجان زده می شوند. همچنین شارژ 130 کیلوواتی را ارائه می دهد. آریا با دو گزینه بسته باتری عرضه می شود: 65 کیلووات در ساعت و 90 کیلووات در ساعت. علاوه بر این، حتی اگر بسته کوچکتر را انتخاب کنید، نیسان پیشرانه تمام چرخ را ارائه می دهد.

کابین آریا با پیروی از خط تولید فعلی نیسان از کراس اوورها و شاسی بلندهای جذاب و پر از مواد با کیفیت و نرم است. داخل آن جادار و باز است و صندلی های عقب با افزایش فضای پا، بسیار راحت هستند.

از نظر فناوری داخلی، آریا دارای صفحه لمسی واضح و پاسخگو است، همچنین دارای دکمه های حساس به لمس است که بازخورد لمسی می دهد. قابلیت اپل کارپلی بی سیم نیز در این خودرو موجود است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"