کد خبر: ۵۹۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: PSAبرنامه جاه طلبانه ای را برای برند لوکس DS در نظر گرفته است.


گروه بین الملل: PSAبرنامه جاه طلبانه ای را برای برند لوکس DS در نظر گرفته است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز فرانسوی می خواهد با طراحی نامتعارف و ویژگی های تحسین برانگیز فنی، روزهای شکوه سیتروئن DS را بازگرداند. البته این روزها بازار کاملاً متفاوت است و مشتریان بیشتر و بیشتر خواهان مدل های شلسی بلند هستند. DS با کراس اوور کاملاً جدیدی که در نیمه اول سال 2023 برای عرضه در نظر گرفته شده است، به این نیازها پاسخ خواهد داد.

همانطور که اخیراً نماینده DS به رسانه ها گفته است، "همه برندهای گروه PSA نباید در همه بخش ها حضور داشته باشند". این برند آماده است تا کراس اوور دیگری را نیز عرضه کند که باید کوچکتر از پژو 2008 باشد. این دو باید از یک رویکرد طراحی کاملاً متفاوت برخوردار باشند.

DS می خواهد کراس اوور متعارف تری نسبت به DS3 کراس بک ایجاد کند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. بدان معنا که ما با یک کراس اوور سنتی روبرو نخواهیم شد بلکه با یک هاچ بک کمی مرتفع تر با کاربردی بیشتر در مقایسه با DS3 کراس بک برخورد خواهیم کرد.

طبق گزارش ها، این پروژه هنوز در مرحله بررسی و در انتظار چراغ سبز تولید است. اگر مهر تأیید دریافت کند، مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا زمانی که شاهد فروش آن باشیم، زیرا بر اساس همان پلتفرم DS3 کراس بک ساخته خواهد شد و احتمالاً از همان فن آوری ها استفاده خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"