کد خبر: ۵۹۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اوضاع مزدا در حال تغییر است زیرا این شرکت چشم انداز طولانی مدتی به آینده دارد.


گروه بین الملل: اوضاع مزدا در حال تغییر است زیرا این شرکت چشم انداز طولانی مدتی به آینده دارد.

به گزارش خبرخودرو، امروز در طی یک پرسش و پاسخ با رسانه ها، سخنگوی مزدا اعلام کرد که خودروهای مزدا اسپید فعلاً از بین رفته اند و ممکن است هرگز برنگردند. درو کری، سخنگوی خودروساز مستقر در هیروشیما گفت: "ما هیچ برنامه فوری برای بازگرداندن مزدا اسپید 3 نداریم."

این موضوع تعجب آور نیست. مدتی است که شنیده ایم این برند تجاری، لیزر را برای بالا بردن کیفیت خودروها، به ویژه فضای داخلی آنها متمرکز کرده است و بر اساس گزارش های به دست آمده از محصولات مزدا، طبق برنامه پیش می رود. سوال این است که آیا این تغییر تمرکز از کیفیت رانندگی می کاهد یا خیر؟

مزدا این نگرانی را جدی گرفت و اظهار داشت که این شرکت تمرکز خود را بر روی پویایی رانندگی با تمام خودروهای خود ادامه داده است.

خودرویی مانند مزدا 3، موتور 2.5 لیتری توربو را زیر سوال می برد. توربو جایگزین غیررسمی برای مزدا اسپید 3 است، اما تأکید بیشتر بر قدرت دارد و در حالی که ما هنوز اجازه نداریم در مورد چگونگی رانندگی آن بحث کنیم، نشانه ها و ویژگی های سبک خودرو این ماجرا را تأیید می کند.

ما با قدردانی از خودروهایی مانند مزدا اسپید 3 و مزدا اسپید میاتا به دلیل ویژگی های دوست داشتنی شان به عقب نگاه می کنیم و فکر می کنیم تغییر ظاهری بدنه آن ها، ضرر است. گفته می شود، این شرکت در حال تلاش برای رقابت با برندهای لوکس است و تا کنون منجر به ایجاد خط تولیدی از خودروهای خسته کننده نشده است. حتی بدون مزدا اسپید در آینده، هنوز خوشبین هستیم که چیزهای خوبی در انتظار شماست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"