کد خبر: ۵۹۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آئودیA3 اسپرتبک، به تازگی یک به روزرسانی قابل توجه دریافت کرده است.


گروه بین الملل: آئودیA3 اسپرتبک، به تازگی یک به روزرسانی قابل توجه دریافت کرده است.

به گزارش خبرخودرو، سبک جدید، فضای داخلی به روز شده و یک موتور پلاگین هیبریدی برای کسانی که خواهان آن هستند اضافه می کند. همچنین می توان انتظار داشت که پیشرانه جدید هیبریدی پلاگین بتواند آن را به قدرت A3 برساند.

آئودی A3 جدید مجهز به موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ است که 148 اسب بخار قدرت دارد. موتور درونسوز با یک موتور الکتریکی 80 کیلوواتی جفت شده و خروجی ترکیبی 210 اسب بخار (150 کیلووات) و258.1 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این نیرو از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته S tronic که سبکتر از قبل است، به چرخ های جلو منتقل می شود.

طراحی آئودی Q3-esque با یک جلوپنجره مشبک پهن، چراغ های جلو بازطراحی شده، دریچه های کاپوت و ورودی های هوای جدید به آئودیA3 اسپرتبک جدید همراه است. در عقب نیز چراغ های عقب و طراحی سپر جدیدی به چشم می خورد. به طور کلی، A3 جدید عریض تر و کمی طولانی تر است و از حالت اسپرت بیشتری برخوردار است. رینگ های آلیاژی 16 اینچی با طراحی خاص بصورت استاندارد ارائه می شوند و رینگ های 17 یا 18 اینچی را در صورت سفارش تحویل می دهد. چراغ های LED آئودی استاندارد هستند و LED های ماتریسی به عنوان گزینه در دسترس هستند. تجهیزات استاندارد شامل کیلومترشمار دیجیتال، فرمان چند منظوره چرمی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای است.

قیمت آئودیA3 اسپرتبک جدید با تریم TFSI e 40، از 42 هزار و 760 دلار شروع می شود. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند تا پایان سال خودروهای خود را تحویل بگیرند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"