کد خبر: ۵۹۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آئودی RS5 کوپه و اسپرتبک پس از رونمایی در اروپا در سال گذشته، با به روزرسانی در سبک، وارد بازار ایالات متحده می شوند.


گروه بین الملل: آئودی RS5 کوپه و اسپرتبک پس از رونمایی در اروپا در سال گذشته، با به روزرسانی در سبک، وارد بازار ایالات متحده می شوند.

به گزارش خبرخودرو، دو نسخه ویژه جدید از این خودرو در راه است.

در قسمت جلویی مدل های اصلاح شده RS5، تغییراتی مانند جلوپنجره ای که عرض آن بیشتر و لبه های آن تیزتر شده، ایجاد شده است. فاشیای تحتانی نیز زاویه دار تر شده است. به جز این موارد، تغییرات بیرونی نسبتاً اندک هستند. آستانه های جانبی جدید و یک دیفیوزر براق بین لوله های اگزوز در عقب وجود دارد.

موتور 2.6 لیتری توربو دوقلو V6 بیش از 444 اسب بخار قدرت (331 کیلووات) و 442 پوند فوت (599 نیوتن متر) گشتاور دارد. نیرو از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک منتقل می شود.

کوپه RS5 در 3.7 یا 3.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد. حداکثر سرعت استاندارد 155 مایل در ساعت (249 کیلومتر در ساعت) است، اما نسخه Ascari سرعت را به 174 مایل در ساعت (280 کیلومتر در ساعت) می رساند.

در داخل، همه مدل های RS5 اکنون دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی 10.1 اینچ و نرم افزار MIB 3 آئودی هستند. کابین با روکش چرم ناپا به صورت استاندارد ارائه می شود. صندلی ها دارای پشتی های کناری و قابلیت ماساژ هستند. RS5 اسپرتبک دارای صندلی های عقب گرم کننده است.

از نظر فناوری و عملکرد، Ascari شامل سیستم فرمان پویای آئودی و سیستم تعلیق اسپرت RS با کنترل پویای دینامیک است. همچنینRS اسپرت، دارای اگزوز با لوله های مشکی است. پکیج کمک راننده RS شامل کروز کنترل تطبیقی با کمک ترافیک، کمک پارک، سیستم رانندگی بین خطوط فعال، دوربین دید بالا و نمایشگر هدآپ می باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"