کد خبر: ۵۹۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اینفینیتی QX60 جدید در راه است و پیش بینی می شود در سال 2021 و احتمالاً برای مدل 2022 رونمایی شود.


گروه بین الملل: اینفینیتی QX60 جدید در راه است و پیش بینی می شود در سال 2021 و احتمالاً برای مدل 2022 رونمایی شود.

به گزارش خبرخودرو، اکنون پستی در اینستاگرام منتشر شده است که ادعا می کند فضای داخلی شاسی بلند را کاملاً در معرض دید جهانیان نشان می دهد.

چگونه می توان اطمینان داشت که این کابین، کابین QX60 بعدی است؟ راهی برای تأیید عکس وجود ندارد و عکس هیچ نمای واضحی از آرم اینفینیتی ارائه نمی دهد. با این حال، این پست تقریباً مشابه QX60 مونوگرافی است که همین چند روز پیش دیدیم. به عبارت ساده، به نظر می رسد این ادعا واقعی باشد.

به همین ترتیب، نتیجه این است که اینفینیتی روند مینیمالیسم داخلی را که در سایر خودروسازان دیده می شود، دنبال خواهد کرد. در مقایسه با QX60 فعلی، کنسول میانی با صفحه لمسی شناور گسترده ای که در بالای دریچه های باریک HVAC قرار گرفته است، تمیزتر است. مدل فعلی با ترکیب گیج کننده برای عملکردهای استریو و آب و هوا طراحی شده است، اما حالا همه اینها از روی نمایشگر دیجیتال برداشته شده اند. البته هنوز چند دکمه ضروری در کنسول مرکزی وجود دارد.

با توجه به تجربه ما ازQX60 مونوگرافی، مدل نسل بعدی باید به همان اندازه در خارج از کشور جذاب باشد. خطوط براق تر با جلوپنجره جسورانه و چرخ های طاق دار با هم ترکیب می شوند تا ظاهری زیبا و تهاجمی ایجاد کنند و قسمت پشتی با چراغ های عقب نازک و نمای جذاب از پیشرفت های عمده در مدل فعلی است.

در مجموع، به نظر می رسد اینفینیتی با QX60 بعدی می تواند برگ برنده ای در دست خود داشته باشد. باید تا زمان رونمایی از این خودرو منتظر بمانیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"