کد خبر: ۵۹۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: مشکی صیقلی یکی از ویژگی هایی است که اینفینیتی برای مدل 2021 به QX50 اضافه می کند، اگرچه تغییرات و تجهیزات مختلف هم وجود دارند.


گروه بین الملل: مشکی صیقلی یکی از ویژگی هایی است که اینفینیتی برای مدل 2021 به QX50 اضافه می کند، اگرچه تغییرات و تجهیزات مختلف هم وجود دارند.

به گزارش خبرخودرو، QX50 فعلی برای سال 2019 به بازار عرضه شده است، اما مدل 2021 چند مورد جدید را به صورت رنگ و تجهیزات استاندارد ارائه می کند. Mineral Black به مجموعه رنگ های بدنه می پیوندد. چنین چیزی به تزئینات تیره نیاز دارد و در مدل های لوکس می توانید درپوش آینه های سیاه، لهجه های کروم تیره، جلوپنجره مشکی و چرخ های 20 اینچی سیاه انتخاب کنید.

فراتر از زیبایی، اینفینیتی همچنین تجهیزات استاندارد اضافی را در مدل های منتخب ارائه می دهد. این خودروساز با تریم لوکس میان رده، صندلی های جلوی گرم شونده و طیف وسیعی از کمک های راننده را از جمله پیش بینی نقاط کور، جلوگیری از ایجاد تصادف، کروز کنترل هوشمند، کمک کنترل از راه دور و دستیار ProPilot اضافه می کند. تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی اکنون اساسی ضروری است. یک صفحه نمایش هدآپ و پکیج آب و هوا در استاندارد است. مدل های تمام چرخ محرک نیز یک پکیج بکسل استاندارد دریافت می کنند.

اینفینیتی می گوید تمام مدل های QX50 دارای کیسه های هوای اضافی نصب شده روی صندلی عقب، شیشه جلوی لمینت آکوستیک، قابلیت اتصال Wi-Fi و اعلان اتوماتیک در حین برخورد هستند.

قیمت اینفینیتی به همراه این تجهیزات 37 هزار و 950 دلار برای سطح ابتدایی QX50 با دیفرانسیل جلو خواهد بود. این مبلغ نسبت به سال گذشته 700 دلار افزایش داشته و هزار و 25 دلار هزینه مقصد را شامل نمی شود. همه تریم های QX50 مدل 2021 هم اکنون در نمایندگی های فروش در آمریکای شمالی موجود است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"