کد خبر: ۵۹۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: رونمایی قریب الوقوع مازراتی MC20 در 9 سپتامبر صورت می گیرد.


گروه بین الملل: رونمایی قریب الوقوع مازراتی MC20 در 9 سپتامبر صورت می گیرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز همچنان به انتشار تیزرها و تصاویر تبلیغاتی ادامه می دهد. آخرین تصاویر تبلیغاتی، جزئیات و تجهیزات یک خودروی اسپرت را نشان می دهند.

علیرغم اینکه MC20 هنوز به بازار عرضه نشده است، می دانیم که این نسخه مجهز به موتور 3.0 لیتری V6 توربو دوقلو جدید مازراتی است که این شرکت نتونو (Nettuno) نامیده می شود. موتور وسط توان 630 اسب بخار (470 کیلووات) و 538 پوند فوت (730 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این موتور می تواند 8000 دور در دقیقه داشته باشد و از شمع های دوتایی برای هر سیلندر استفاده می کند. این پیشرانه همچنین از سیستم هیبریدی پشتیبانی می کند و می توانیم بگوییم بالاخره نوع الکتریکی MC20 در راه است.

عکسهای پنهانی اخیر تصویر بهتری از خودروی آتی ارائه می دهند. شکل خودرو یادآور آلفارومئو 4C است اما خشن تر به نظر می رسد. در قسمت جلو، ورودی های بزرگی روی جلوبندی و دریچه هایی در کاپوت دیده می شوند. اگزوزها از سوراخ های سپر عقب خارج شده اند. مازراتی هنوز تصویر واضحی از داخل MC20 نشان نداده است.

مازراتی در بازاریابی خود، MC20 را به عنوان جانشین ابرخودروی MC12 می داند. این خودرو هیچ گونه پیوند و ارتباطی به فراری انزو نخواهد داشت.

به دنبال تولید اولین نسخه استاندارد MC20، سایر مدل ها در برنامه تولیدی این شرکت هستند. به عنوان مثال، یک خودروی کانورتیبل باید حدود یک سال پس از کوپه به نمایش در آید.

مازراتی در ابتدا قصد داشت اولین MC20 را در ماه می ارائه دهد. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا، این شرکت مجبور شد رونمایی را تا ماه سپتامبر به تعویق بیاندازد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"