کد خبر: ۵۹۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: رم 2021 تی آر ایکس چند روز گذشته رونمایی شد.


گروه بین الملل: رم 2021 تی آر ایکس چند روز گذشته رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو یکی از بهترین نمونه های تولید شده وانت است. طرفداران این خودرو، مدت زمان زیادی برای رونمایی آن منتظر بودند و حالا این وانت فوق العاده، انتظار طرفداران را برآورده کرده است.

به دلیل مدت زمان زیادی که از معرفی تا رونمایی از این وانت آفرود سریع گذشته بود، همچنین قابلیت های فراوانی که در این خودرو برای رقابت با وانت های دیگر وجود داشت داشت، مصاحبه ای با کارل للی، مدیر ارشد برند رم صورت گرفت، تا توضیحاتی در رابطه با این وقفه چهار ساله ارائه دهد.

همان طور که می دانیم، رم یکی از سرسخت ترین رقیبان فورد رپتور به حساب می آید. در سال 2016، رم کانسپت فوق العاده ای از ربل تی آر ایکس ارائه داد که با موتور هلکت V8، توان 500 اسب بخار تولید می کرد. تجهیزات ارتقا یافته دیگری هم در این خودرو تعبیه شده بودند. به نظر می رسید که این کانسپت به زودی وارد خط تولید شود. اما رم متوقف شد و برخلاف تقاضای بالای خریداران، اقدام به تولید آن نکرد. دلایل این توقف را در زیر می خوانیم.

للی اظهار کرد: "در کاسپت سال 2016، می خواستیم سلیقه خریداران را متوجه شویم. البته که نظر آن ها مثبت بود. اما به جای آن که تنها یک موتور روی خودرو نصب کنیم و آن را به خط تولید بفرستیم، زمان گذاشتیم تا ببینیم چطور می توانیم این خودرو را به بهترین شکل بسازیم و به خریداران ارائه دهیم. قصد داشتیم محصولی را به بازار ارائه دهیم که از هر نظر مطمئن باشد."

خوشبختانه رم با استقبال زیادی از طرف خریداران مواجه شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"