کد خبر: ۵۹۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
گروه بین الملل: ابتدای سال جاری شاهد تلاش های پورشه برای الکتریکی سازی تولیدات اش بودیم.


گروه بین الملل: ابتدای سال جاری شاهد تلاش های پورشه برای الکتریکی سازی تولیدات اش بودیم.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز مبلغی حدود ده میلیارد یورو برای این پروژه سرمایه گذاری کرده است. طبق محاسبات پورشه، خودروهای هیبریدی پلاگین و خودروهای الکتریکی، بیشترین میزان فروش را در سال 2025 خواهند داشت. با این وجود، قصد دارد همچنان از موتور تنفس طبیعی استفاده کند.

به گفته فرانک استفان والیزر، مدیر عامل خودروهای اسپرت پورشه، این شرکت قصد حفظ موتور تنفس طبیعی و ترکیب آن با موتور هیبرید را دارد. به گفته والیزر این دو موتور با هم، عملکرد خوبی را ارائه خواهند داد و رانندگی با آن ها، تجربه بی نظیری خواهد بود.

مدت زیادی از تلاش های پورشه برای الکتریکی سازی محصولات اش نمی گذرد. در جولای 2019، پورشه اعلام کرد که تا یک دهه آینده از موتور تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد. به این معنا که اواخر دهه بعد از موتور هیبرید استفاده می کند.

اواخر سال جاری، از تایکان کراس توریسمو رونمایی خواهد شد. همچنین شاهد رونمایی نسخه تمام الکتریکی از نسل جدید ماکان کراس اوور خواهیم بود. این خودرو روی پلتفرم پریمیوم الکتریکی پورشه قرار می گیرد.

در دهه آینده، شاهد تحولات بسیاری در زمینه خودروسازی خواهیم بود. قوانین مربوط به انتشار و بهینه سازی مصرف سوخت توسط دولت ها در حال اجرا هستند و خودروسازان مختلف سعی دارند خودروهایی بر پایه این قوانین تولید کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"