کد خبر: ۵۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
گروه بین الملل: نیسان روگ اسپرت به تازگی برای مدل 2020 بازطراحی شده است.

گروه بین الملل: نیسان روگ اسپرت به تازگی برای مدل 2020 بازطراحی شده است.

به گزارش خبرخودرو، همچنین نیسان قشقایی که در سال 2017 همراه با روگ اسپرت عرضه شد، بازطراحی شده است و تصاویر پنهانی از نسل بعدی این خودرو در حال تست شدن، منتشر شده است.

این مجموعه تصاویر، دومین و واضح ترین تصاویر از این خودرو هستند. پوشش استتاری، جزئیات زیادی از این خودرو را مخفی کرده است اما جلوپنجره نیسان، به طور واضحی به چشم می خورد. جلوبندی جدید با خطوط زاویه دار و شبیه نیسان جوک و هدلایت هایی شبیه نیسان کیکس، به چشم می خورند. چراغ های عقب با وجود پوشش استتاری مشخص نیستند و به نظر نمی رسد شبیه چراغ های کیکس باشند.

واضح است سایز این خودرو، شبیه شاسی بلند فعلی است. شایعاتی نیز وجود دارند که این خودرو روی همین پلتفرم CMF فعلی قرار گرفته است و باید دو موتور هیبرید ملایم و هیبرید پلاگین در آن بکار رفته باشند. با رواج موتورهای الکتریکی، ممکن است موتور دیزل در نسخه قشقایی به کار نرفته باشد.

قسمت کمی از درون کابین مشخص است ولی انتظار می رود کابین خودرو به طور کامل تغییر کرده باشد و تجهیزات تکنولوژی از جمله سیستم اطلاعات و سرگرمی بزرگتر و احتمالا سیستم دستیار راننده در آن به کار رفته باشد.

نیسان اواخر امسال از نسخه ارتقا یافته قشقایی رونمایی خواهد کرد. این که این خودرو در آمریکا عرضه می شوذد یا نه، هنوز مشخص نیست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"