کد خبر: ۵۹۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
گروه بین الملل: صفحه نمایشگر خودروها روز به روز بزرگتر می شود.


گروه بین الملل: صفحه نمایشگر خودروها روز به روز بزرگتر می شود.

به گزارش خبرخودرو، از نمونه های صفحه نمایشگر بزرگ می توانیم به نمایشگر یکدست کادیلاک لیریک الکتریکی اشاره کنیم. طول این صفحه 33 اینچ (838.2 میلیمتر) و عرض آن 5 اینچ (127 میلیمتر) است. تصویر این نمایشگر اطلاعات و سرگرمی به همراه مصاحبه ای با بیل تامپسون، مدیر ارشد طراحی شرکت جنرال موتورز، منتشر شده است.

نمایشگر رابط کاربر در خودروی لیریک شامل سه قسمت است. قسمت موجود در کنار سمت چپ دارای کنترل هایی برای روشنایی و نمایشگر هدآپ است. یک کیلومتر شمار دیجیتالی در قسمت کنار سمت راست وجود دارد و قسمت دیگر که دارای نمایشگر اطلاعات و سرگرمی است.

راننده با استفاده از صفحه شمارشگر مدور می تواند قسمت ابزار را کنترل کند. دو قسمت دیگر مربوط به صفحه نمایشگرهای لمسی است.

لیریک دارای توانایی تشخیص راننده به محض سوار شدن در خودرو است. سپس اطلاعاتی در رابطه با سفر از جمله مسیریابی هوشمند ارائه می دهد. هنگام استفاده از سیستم کمک راننده سوپر کروز، پیام هایی در رابطه با وضعیت مسیر ارسال می کند.

این خودرو بر روی پلتفرم مدولار جنرال موتورز قرار گرفته که برای خودروهای الکتریکی طراحی شده است. همچنین باتری آلتیوم جدید در این خودرو به کار رفته است که ظرفیتی معادل 50 تا 200 کیلو وات در ساعت را پشتیبانی می کند.

رونمایی از لیریک در تاریخ 6 آگوست خواهد بود. این خودرو در کارخانه مونتاژ دیترویت همترمک تولید خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"