کد خبر: ۵۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
گروه بین الملل: فولکس واگن آرتئون R مدل 2021 جاده های برفی سوئد را ترک کرده و اکنون در پیست نوربورگرینگ آلمان تست می شود.


گروه بین الملل: فولکس واگن آرتئون R مدل 2021 جاده های برفی سوئد را ترک کرده و اکنون در پیست نوربورگرینگ آلمان تست می شود.

به گزارش خبرخودرو، این نمونه اولیه درز کرده جدید دارای پوشش استتاری مشابه نسخه درز کرده در ماه فوریه است و دارای نوارهای گمراه کننده و پانل های سفید برای استتار نشانه ها، قطعات تزئینی و تغییر ظاهر هواکی های جلو و سپر عقب است.

تفاوت های اصلی این خودرو با 206TSI R-Line کنونی شامل هواکش های پنج ضلعی بزرگ تر و اسپلیتر جلوی کاربردی تر در جلو به همراه اسپویلر لبه مشکی در عقب است.

البته کالیپرهای ترمز آبی و خروجی اگزوز چهارقلو نشان می دهند که شاهد نسخه پرچم دار R این خودرو و نه یک نسخه ممتاز از فیس لیفت آرتئون هستیم.

تست فولکس واگن آرتئون R مدل 2021 در نوربورگرینگ

خودروی درز کرده دارای ارتفاع کم تری است اگرچه رینگ های آلیاژی خاکستری 20 اینچی Rosario گرفته شده از R-Line در آن دیده می شود.

هنوز مشخص نیست نیرومحرکه این خودرو چه خواهد بود. محتمل ترین گزینه نیرومحرکه برای این خودرو یک نسخه ارتقا یافته از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به کار رفته در گلف R جدید است که گفته می شود می تواند قدرت 245 کیلووات داشته باشد.

هم چنین شایعه شده که این مدل می تواند از موتور 3.0 لیتری تواین توربوشارژ VR6 با قدرت 400 اسب بخار بهره ببرد.

هم چنین گفته می شود آرتئون از ساختار چهار چرخ فعال با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته بهره خواهد برد.

شایعه شده که فولکس واگن آرتئون R در اواسط سال جاری رونمایی خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"