کد خبر: ۵۷۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
گروه بین الملل: جنرال موتورز تیزری از خطوط نیم رخ وانت پیکاپی را منتشر کرده است که گفته می شود با نام هامر عرضه خواهد شد.


گروه بین الملل: جنرال موتورز تیزری از خطوط نیم رخ وانت پیکاپی را منتشر کرده است که گفته می شود با نام هامر عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، متاسفانه تنها خطوط نیم رخ اطلاعات زیادی از اولین وانت پیکاپ برقی جنرال موتورز را ارائه نمی دهند که شایعه شده است برند هامر را احیا خواهد کرد.

این وانت پیکاپ تمام برقی بزرگ جدید با هر نامی که عرضه شود برخلاف تسلا سایبرتراک زاویه دار و نوین، سنتی تر از وانت های وانت های بنزینی و دیزلی و هم چنین رقیب برقی خود Rivian R1T به نظر می رسد.

تولید این وانت برقی جدید اواخر سال 2021 آغاز می شود و در یکی از کارخانه های آمریکای شمالی تولید می شود که قرار بود در اواخر سال 2018 تعطیل شوند.

کارخانه دیترویت- همتراک که اکنون کادیلاک CT6 و شورلت ایمپالا را تولید می کند به اولین کارخانه جنرال موتورز تبدیل خواهد شد که 100 درصد به تولید خودروهای برقی اختصاص دارد.

قرار است تولید CT6 و ایمپالا در ایالات متحده در فوریه امسال به پایان برسد. زمانی که این کارخانه تعطیل شود، جنرال موتورز بازسازی و تغییر آن را آغاز خواهد کرد.

گمان می رود تمام تغییرات در این کارخانه حدود 2.2 میلیون دلار هزینه داشته باشد. از اواخر سال 2022، این کارخانه تولید شاتل خودران Cruise Origin را نیز آغاز خواهد کرد که هفته گذشته رونمایی شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"