کد خبر: ۵۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
گروه بین الملل: شاسی بلند مرسدس بنز GLC به روز شده اوایل سال جاری در بازارهای جهانی عرضه شد و به تازگی راهی بازار هند شده است.


گروه بین الملل: شاسی بلند مرسدس بنز GLC به روز شده اوایل سال جاری در بازارهای جهانی عرضه شد و به تازگی راهی بازار هند شده است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل به روز رسانی در نیمه دوره تولید داشته و دارای اصلاحاتی اندک در طراحی، موتورهای بنزینی و دیزلی سازگار با استانداردهای جدید BS6 و سیستم کاربری MBUX جدید است. این شاسی بلند مرسدس در دو نسخه GLC200 و GLC 220d 4Matic ارائه می شود.

دماغه مرسدس بنز GLC اصلاح شده با جلوپنجره جدیدی با تزئینات نقره ای به روز شده است. چراغ های جلوی LED این خودرو نیز بازطراحی شده اند.

حتی سپر جلوی این خودرو تغییراتی اندک اما تاثیرگذار داشته است. عناصر کرومی جدید و هواکش هایی نیز در این خودرو تعبیه شده اند که آن را از مدل کنونی متمایز می کنند.

از فیس لیفت مرسدس بنز GLC بیش تر بدانیم

در قسمت پشت این خودرو نیز تغییرات اندک اما مشهود هستند. چراغ های عقب این خودرو بازطراحی شده و اگزوز آن نیز اکنون بخشی از دیفیوزر شده است.

بنابراین، به طور کلی این خودرو تغییراتی انقلابی نداشته اما بی شک ظاهری بهتر پیدا کرده است. مخصوصا با آپشن رینگ های آلیاژی 17 تا 19 اینچی بی شک این خودرو جذاب تر شده است.

کابین شاسی بلند GLC با طرح رنگ مشکی به روز شده است. برای کنسول وسط این خودرو آپشن روکش پیانو یا روکش چوبی نوین ارائه می شود.

یکی از بزرگ ترین به روز رسانی ها در این خودرو سیستم کاربری MBUX است که شامل پانل تجهیزات دیجیتال و سیستم سرگرمی ارتباطی با نمایشگری لمسی 10.25 اینچی است.

هم چنین، یک صفحه لمسی بزرگ روی کنسول وسط این خودرو برای دسترسی به تمام کنترل ها وجود دارد.

این خودرو از نسل جدید موتورهای بنزینی و دیزلی چهار سیلندر این خودروساز بهره می برد که هر دو به گیربکس اتوماتیک 9G-Tronic متصل می شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"