کد خبر: ۵۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
گروه بین الملل: بی ام و اکنون در ایالات متحده واگن استیشن ارائه نمی دهد و می توان دلیل این امر را تقاضای بالا برای شاسی بلندها و کراس اوورها دانست.


گروه بین الملل: بی ام و اکنون در ایالات متحده واگن استیشن ارائه نمی دهد و می توان دلیل این امر را تقاضای بالا برای شاسی بلندها و کراس اوورها دانست.

به گزارش خبرخودرو، یا حداقل، افرادی که خواهان مدل های واگن هستند انگشت شمارند و همین امر توجیه منطقی برای تولید این مدل ها فراهم نمی سازد. البته هنوز بازارهایی در دنیا هستند که واگن ها در آن ها پرفروش هستند و اکثر آن ها در اروپا قرار دارند. بی ام و در این بازارها نه یک بلکه دو مدل واگن خانواده دارد که شامل سری 3 تورینگ و سری 5 تورینگ است.

هر دوی این خودروها دارای یک کاربرد هوشمندانه هستند که برای سال ها یکی از شاخص های تمام واگن های این خودروساز بوده است. این ویژگی، شیشه عقب مجزا است که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به باز کردن در صندوق عقب، وسایل کوچک را در صندوق عقب جای دهد. و اگرچه توصیه نمی شود اما می توان اشیایی با طول زیاد را در صندوق این خودروها جای داد در حالی که بخشی از آن از شیشه بیرون می زند. به نظر می رسد مشتریان زیادی از این ویژگی خبر ندارند و مهندسان بی ام و برای حفظ آن در سری 3 تورینگ جدید با چالش مواجه هستند.

مدیر تولید این مدل، Stefan Horn اعلام کرد که مالکان زیادی از واگن های بی ام و در مورد این شیشه مجزا آگاه نیستند. وی هم چنین از رسانه های بریتانیایی خواسته تا در این مورد گزارشی بنویسند تا مردم را از این ویژگی آگاه کنند! در غیر این صورت، این ویژگی در نسل بعدی واگن های بی ام و حذف خواهد شد. Horn اظهار داشت: "این ویژگی تقریبا پنهان است. ما اعتقاد داریم که باید این ویژگی حفظ شود اما باید مشتریان در مورد آن آگاهی داشته باشند در غیر این صورت باید آن را حذف کنیم."

چالش بی ام و در مورد شیشه عقب مدل های واگن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"