کد خبر: ۵۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
گروه بین الملل: BAC ابرخودروی تک سرنشین Mono خود را سبک تر و قدرتمندتر کرده و از فستیوال سرعت گودوود بهره برده تا Mono R را معرفی کند.


گروه بین الملل: BAC ابرخودروی تک سرنشین Mono خود را سبک تر و قدرتمندتر کرده و از فستیوال سرعت گودوود بهره برده تا Mono R را معرفی کند.

به گزارش خبرخودرو، اگرچه این مدل جدید طراحی منحصر به فرد شبیه به Mono اصلی دارد اما با وزن 555 کیلوگرم، 25 کیلوگرم سبک تر از مدل اصلی شده است. شاید این کاهش وزن قابل توجه نباشد اما در حدود 5 درصد از وزن خودرو را شامل می شود.

موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر این خودرو توسط Mountune اصلاح شده و با افزایش قدرت 26 کیلووات اکنون قدرت 255 کیلووات دارد.

BAC مدل سبک تر از ابرخودروی تک سرنشین خود را معرفی کرد

در بدنه این خودرو هواکش نوین یکی از تفاوت های اصلی آن با Mono است. دماغه این خودرو اکنون کمی باریک تر و تیزتر شده و چراغ های جلوی LED آن برای ایجاد بهره وری ایرودینامیک بیش تر، کوچک تر شده اند.

زیر بدنه این خودرو دمپرهای قابل تنظیم جدید تعبیه شده که با ساختار سیستم تعلیق اصلاح شده کار می کنند. مخزن سوخت این خودرو بزرگ تر از قبل شده و باطری آن نیز به موقعیتی مرکزی تر منتقل شده است.

در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب LED نوین و طراحی بدنه ظریف تر تعبیه شده در حالی که هواکش مسابقه ای نیز در آن جلب توجه می کند. در واقع این خودرو 20 میلی متر کشیده تر و 25 میلی متر کوتاه تر است.

تنها 30 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"