کد خبر: ۵۵۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۸
گروه بین الملل: کیا Seltos طی مراسمی ویژه به صورت رسمی در دهلی رونمایی شد.


گروه بین الملل: کیا Seltos طی مراسمی ویژه به صورت رسمی در دهلی رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این مدل جدید در بازارهای جهانی بالاتر از کیا Stonic قرار گرفته و از ماه اوت در بازار هند به فروش خواهد رسید.

کیا Seltos بسیار اسپرت و پیچیده به نظر می رسد و طراحی شده تا پاسخ گوی مشتریان در بازارهای نوظهوری همچون هند و حتی بازارهای توسعه یافته مثل ایالات متحده باشد.

بدنه این خودرو دارای چراغ های جلو و عقب فول LED با طراحی تیز، LEDهای دید در روز، شاخص های چند لایه سه بعدی و چراغ های مه شکن LED است. جلوپنجره عریض tiger nose در این خودرو به عنوان یکی از ویژگی های کیا قابل تشخیص است. خط شانه بلند و شیشه عقب ظریفی که به سمت عقب خودرو شیب دارد به همراه رینگ های آلیاژی برش کریستالی ممتاز 18 اینچی ظاهری اسپرت به خودرو می دهند.

کیا Seltos سرانجام رونمایی رسمی شد

در کابین این خودرو طراحی جوان پسند و تجهیزات تکنولوژیک تعبیه شده است. کابین کیا Seltos با اشکال شیب دار و وسیع و جزئیات تکنیکی ممتاز شاخص می شود. مجموعه ای از ویژگی های رفاهی، ارتباطی و آسایشی برای این خودرو ارائه می شود. مواد کیفیت بالا نیز ظاهری غنی به این خودرو داده اند.

ویژگی های کلیدی در کیا Seltos شامل سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی با سیم کارت اختصاصی و تکنولوژی خودروی مرتبط UVO، روشنایی مبتنی بر حالت صدا، نمایشگر 8 اینچی بالای سر، سیستم صوتی 8 بلندگوی Bose، دوربین 360 درجه، MID 7 اینچی، شش کیسه هوا، TCS، HAC و سنسورهای پارک جلو است.

کیا در هند این خودرو را با موتورهای بنزینی دمش طبیعی، توربوشارژ بنزینی و توربوشارژ دیزلی عرضه خواهد کرد. این موتورها به گیربکس CVT، DCT هفت سرعته، اتوماتیک شش سرعته یا دستی متصل می شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"