کد خبر: ۵۵۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
گروه بین الملل: بی ام و اولین تیزر از تیزرهای متعدد برای شاسی بلند برقی iNEXT جدید را منتشر کرده است.


گروه بین الملل: بی ام و اولین تیزر از تیزرهای متعدد برای شاسی بلند برقی iNEXT جدید را منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این تصویر تیزر نه تنها بدنه iNEXT بلکه نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی غیرمعمول آن را نیز نشان می دهد. غیرمعمول بودن این نمایشگر از آن جهت است که برخلاف نمایشگرهای تخت سنتی که بالای کنسول وسط قرار می گیرند، iNEXT از نسخه ای بهره خواهد برد که بی ام و آن را نمایشگر منحنی می نامد.

هم چنین این پانل منحنی به جای بهره گیری از پانلی جداگانه برای نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی و پانل تجهیزات، هر دوی آن ها را در یک نمایشگر بزرگ ادغام کرده است. بی ام و ادعا می کند که این نمایشگر ادغام شده بر راننده متمرکز است تا دید وی به کنترل لمسی تجهیزات و اطلاعات بهینه سازی شود.

اولین تیزر از بی ام و iNEXT نمایشگر خاص آن را نشان می دهد

جالب است که این نمایشگر منحنی در موقعیتی قرار گرفته که سرنشینان نمی توانند ارتباط آن با پانل تجهیزات را ببینند. طراحی این نمایشگر منحنی الهام گرفته از تکنولوژی های الکترونیکی مصرفی مدرن است. حتی شیشه این خودرو از مواد غیربازتاب کننده ساخته شده تا نیاز به هیچ سایه ای در کابین نباشد. در عین حال، گمان می رود فضای نمایشگر کنترل برای سرنشین جلو کاملا قابل دید و در دسترس باشد.

iNEXT هنوز چند سال دیگر با حضور در بازار فاصله دارد. قرار است این خودرو در سال 2021 وارد خیابان ها شده و با شاسی بلندهایی تمام برقی همچون آئودی e-tron، جگوار I-Pace، مدل X تسلا، مرسدس بنز EQC و غیره رقابت خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"