کد خبر: ۵۵۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
گروه بین الملل: لند روور نسخه کاملا جدیدی از دیسکاوری اسپرت را معرفی کرد.

گروه بین الملل: لند روور نسخه کاملا جدیدی از دیسکاوری اسپرت را معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این شاسی بلند متوسط در واقع برای مدل 2019 به روز رسانی شده و از طراحی الهام گرفته از دیسکاوری بهره می برد. به طور کلی، به روز رسانی های ظاهری و فنی در دیسکاوری اسپرت اعمال شده تا تقاضا برای این خودرو افزایش یابد.

در قسمت جلوی این خودرو، سپری بزرگ تر از قبل تعبیه شده و چراغ های جلوی کاملا جدید با چراغ های راهنمای دینامیک به منظور ایجاد ظاهری ممتازتر مکمل آن هستند. در عین حال، در پشت این خودرو صندوق عقب، چراغ های عقب و سپر نیز کاملا جدید شده اند. این مدل جدید البته فاقد قاب پلاک نامطلوب دیسکاوری بزرگ تر است.

در کابین این خودرو، طراحی داشبورد جدید شده و تکنولوژی های جدیدی که قبلا در اووک نوین دیده شده بود در این مدل نیز به کار رفته است. بنابراین، نمایشگر 10 اینچی با عملکرد چرخشی، سیستم صوتی ممتاز و پانل لمسی مجزا برای کنترل دما برای این خودرو ارائه می شود.

گزینه های گیربکس و موتور این خودرو شامل موتور 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 200 یا 250 اسب بخار و 2.0 لیتری دیزلی ب قدرت 150، 180 یا 240 اسب بخار است. مدل پایه 150 اسب بخاری این خودرو با ساختار دیفرانسیل جلو و گیربکس دستی عرضه می شود. باقی مدل های این خودرو چهار چرخ فعال و با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته هستند. نسخه های قدرتمندتر این خودرو هم چنین با تکنولوژی هیبریدی متعادل ارائه می شوند.

دیسکاوری اسپرت جدید به زودی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"