کد خبر: ۵۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
گروه بین الملل: بازگشت سری بلک مرسدس برای سال 2020 برنامه ریزی شده اما مرسدس AMG اکنون پیش فروش این نسخه ممتاز GT R را شروع کرده است.


گروه بین الملل: بازگشت سری بلک مرسدس برای سال 2020 برنامه ریزی شده اما مرسدس AMG اکنون پیش فروش این نسخه ممتاز GT R را شروع کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل سری بلک که در جایگاهی بالاتر از GT R Pro کنونی قرار می گیرد در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده و بی شک نسخه ای قدرتمندتر از موتور تواین توربو 4.0 لیتری V8 خواهد داشت.

این موتور AMG در دو مدل GT R قدرت 577 اسب بخار تولید می کند اما یک کاربر که ادعا می کند این خودرو را پیش خرید کرده، از قدرت 700 اسب بخاری آن خبر داده است. در این صورت حداقل 70 اسب بخار قدرت بیش تر در مقایسه با بالاترین نسخه این موتور V8 خواهد داشت که اکنون در GT 63 S چهار در کوپه موجود است. این کاربر فرم پیش خرید خود را نیز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته تا نشان دهد که واقعا این مدل سری بلک را پیش خرید کرده است.

افزایش قدرت این خودرو از 577 به 700 اسب بخار جهشی بزرگ است اما امکان پذیر به نظر می رسد. به هر حال، مرسدس برای هاچ بک A45 S جدید قدرت 416 اسب بخار نیز از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر به دست آورده است. هم چنین در نوامبر 2018 نیز گزارش شده بود که این خودرو قدرتی بیش از 700 اسب بخار خواهد داشت. مدیر AMG، توبیاس مورث نیز اعلام کرده این سری بلک با پورشه 911 GT2 RS و مک لارن 720S رقابت خواهد کرد که به ترتیب قدرت های 700 و 710 اسب بخار دارند.

هم چنین گفته می شود توبیاس مورث اعلام کرده موتور V8 که اکنون تقریبا در تمام مدل های AMG یافت می شود، اساسا یک جفت موتور 2.0 لیتری از A45 با قدرت 375 اسب بخار در کنار یک دیگر است بنابراین قدرت بیش از 700 اسب بخار برای این کوپه امکان پذیر است.

گفته می شود مرسدس AMG GT R سری بلک از سه ماهه سوم سال 2020 تحویل مشتریان خواهد شد. بنابراین، رونمایی رسمی آن در نیمه اول سال آینده انجام خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"