کد خبر: ۵۴۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
گروه بین الملل: مرسدس AMG نسخه مخصوص GT R رودستر را معرفی کرده که ترکیبی از ماهیت مخصوص پیست GT R کوپه با هیجان خودروهای کروک را دارد.
مرسدس AMG GT R رودستر معرفی شد


گروه بین الملل: مرسدس AMG نسخه مخصوص GT R رودستر را معرفی کرده که ترکیبی از ماهیت مخصوص پیست GT R کوپه با هیجان خودروهای کروک را دارد.

به گزارش خبرخودرو، تنها 750 دستگاه از این خودرو تولید خواهند شد که نیروی آن از موتور 4.0 لیتری بای توربو V8 با قدرت 430 کیلووات و گشتاور 700 نیوتون متر مشابه مدل GT R کوپه تامین می شود.

این خودروساز ادعا می کند GT R رودستر دارای شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه و بیشینه سرعت 317 کیلومتر بر ساعت است.

نیروی این موتور از طریق گیربکس دو کلاجه هفت سرعته اختصاصا به چرخ های عقب منتقل می شود.

GT R رودستر اساس شبیه به همتای کوپه خود است و تنها سقف پارچه ای آن متفاوت است که یک ساختار سه لایه با پشتیبانی ساختاری سبک و ساخته شده از منیزیوم، استیل و آلومینیوم دارد. مکانیزم سقف این خودرو نیز دارای ساختاری آکوستیک به منظور کاهش صدا است.

طیفی از 14 رنگ بدنه از جمله خاکستری گرافیتی برای این خودرو ارائه می شود.

از دیگر عناصر منحصر به فرد در این خودرو می توان به عبارت 1 از 750 روی کنسول وسط آن اشاره کرد.

AMG GT R رودستر همچون همتای کوپه خود با مجموعه ای از روکش ها و گزینه های تریم از جمله چرم، عناصر داخلی و بدنه فیبر کربنی و رینگ های آلیاژی مصنوعی مخصوص این مدل ارائه می شود.

هم چنین کالیپرهای ترمز زرد، ساختار دیفرانسیل عقب، دماغه عریض تر، سیستم های ایرودینامیک اکتیو، باله عقب ثابت، صندلی های AMG پرفورمانس با روکش چرمی، نمایشگرهای مخصوص AMG در نمایشگر 12.3 اینچی راننده و 10.25 اینچی سیستم سرگرمی، فرمان AMG پرفورمانس با روکش میکروفایبر، کنترل کشش AMG قابل تنظیم، و سیستم اگزوز اسپرت AMG پرفورمانس در این خودرو ارائه می شود.

مرسدس AMG هنوز زمان فروش برای اروپا و یا قیمت این خودرو را اعلام نکرده است.

مرسدس AMG GT R رودستر معرفی شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"