کد خبر: ۵۳۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
گروه بین الملل: بازسازی اوپل و همتای بریتانیایی آن، واکسهال با خبری که به تازگی منتشر شده است ادامه دارد.


گروه بین الملل: بازسازی اوپل و همتای بریتانیایی آن، واکسهال با خبری که به تازگی منتشر شده است ادامه دارد.

به گزارش خبرخودرو، این برند آلمانی به منظور بهینه سازی خط تولید خود و تمرکز بر کلاس های پرفروش تر تصمیم دارد مدل های آدام، کارل و کاسکادا را پس از پایان دوره تولید آن ها در حدود یک سال دیگر متوقف کند.

این خبر تنها چند هفته پس از آن منتشر شده است که واکسهال تصمیم به توقف تولید Adam Rocks گرفت. اوایل سال جاری نیز تایید شد که ون زفیرا و کوپه دو در Astra GTC جایگزین نخواهند داشت.

در عوض، اوپل به عنوان بخشی از برنامه تولید Pace! خود هشت خودروی کاملا جدید یا به روز رسانی شده را از اوایل سال 2019 تا أواخر 2020 عرضه خواهد کرد. این خودروساز امیدوار است زمانی که این برنامه به پایان می رسد، یکی ا جدیدترین طیف مدل ها در بازار اروپا را داشته باشد.

نسل جدید Vivaro نیز در دو نسخه LCV و سواری سال آینده معرفی خواهد شد. هم چنین در سال 2019 کورسای جدید معرفی خواهد شد که از تکنولوژی های ساخته شده با همکاری پژو سیتروئن بهره می برد. در اوایل سال 2020 نیز این خودروساز جایگزین Mokka X موفق را عرضه خواهد کرد که تا سال 2021 نقش مهمی در استراتژی توسعه سهم بازار این خودروساز در فروش شاسی بلندها از 25 به 40 درصد خواهد داشت.

در تابستان 2019 نیز اوپل پیش فروش نسخه هیبریدی شارژی گرندلند X و نسخه تمام برقی کورسای جدید را آغاز خواهد کرد. اوپل تصمیم دارد اواخر سال 2020 حداقل چهار خودروی برقی را به مشتریان خود ارائه کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"