کد خبر: ۵۱۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
گروه بین الملل: کیا قصد دارد محصول جدید خود، سید را الکتریکی سازی کند و طبق برنامه، سال بعد نسخه هیبریدی آن وارد بازار خواهد شد.

گروه بین الملل: کیا قصد دارد محصول جدید خود، سید را الکتریکی سازی کند و طبق برنامه، سال بعد نسخه هیبریدی آن وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، طبق ادعای مایکل کل، مدیر اجرایی کیا در اروپا که با اتونیوز مصاحبه کرده، این خودروساز کره ای می خواهد یک نسخه هیبریدی 48 ولتی از سید جدید را در کنار مدل های بنزینی و دیزلی روانه بازار کند.

کیا همچنین در حال بررسی احتمال عرضه یک سید پلاگین هیبریدی می باشد ولی کمپانی گفته که هیچ برنامه ای برای عرضه نسخه تمام الکتریکی این خودرو ندارد. در نسل جدید سید دیگر شاهد ارائه نسخه سه درب آن نیستیم، دلیل آن کاهش تقاضای بازار برای این نسخه بوده و به جای ان، کمپانی یک نسخه استیشن شوتینگ بریک را قصد دارد بعدها وارد بازار کند که ایده فوق العاده ای است.

کیا سید جدید روی پلت فرم جدید K2 کمپانی ساخته شده است. نسل جدید این خودرو همچنین یک موتور 1.4 لیتری توربو بنزینی جدید با 140 اسب بخار نیرو و یک موتور 1.6 لیتری دیزلی با دو خروجی نیروی معادل 113 اسب بخار و 133 اسب بخار دارد.

مزایای این پلت فرم جدید بسیار زیاد است و از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از سیستم نیمه خودران Lane Follow Assist کمپانی اشاره کرد که برای نخستین بار قرار است در اروپا ارائه شود.

تولید نسل جدید کیا سید از ماه مه در کارخانه زیلینا در اسلواکی قرار است شروع شود ولی قبل از آن، این رقیب کره ای فولکس گلف در نمایشگاه آتی ژنو رونمایی جهانی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"