کد خبر: ۵۰۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
گروه بین الملل: چند سال است که تویوتا طرفداران FJ کروزر را در انتظار گذاشته است اما شاید آرزوی این افراد به تحقق بپیوندد.

گروه بین الملل: چند سال است که تویوتا طرفداران FJ کروزر را در انتظار گذاشته است اما شاید آرزوی این افراد به تحقق بپیوندد.

به گزارش خبرخودرو، سال گذشته این خودروساز ژاپنی دو کانسپت را رونمایی کرد که به مشتریان جایگزین FJ کروزر امید دادند. اما FT-4X کانسپت برای کسانی که در انتظار یک آفرود قدرتمند بودند ناامید کننده بود در حالی که FT-AC کانسپت نیز نتوانست این ناامیدی را از میان بردارد. البته قبل از آن که تصور کنید تویوتا ایده یک شاسی بلند آفرود را رد کرده است باید گفت که این طور نیست.

مدیرعامل تویوتا موتور آمریکای شمالی، Jim Lentz طی مصاحبه ای اظهار داشت: "جایی برای یک شاسی بلند آفرود کوچک وجود دارد. بسیاری از خودروسازان از این کلاس خارج شده اند اما ما تقاضای زیادی از طرف کسانی داریم که خواهان یک FJ دیگر یا نسخه ای از آن هستند."

بنابراین ممکن است این خودروساز یک شاسی بلند آفرود کامپکت مشابه FJ کروزر بسازد که البته فاصله بین دو محور کم تری خواهد داشت تا با جیپ رنگلر رقابت کند.

Lentz افزود این کانسپت های اخیر بر أساس ساختار 4WD هستند که تویوتا می خواهد در خط تولید خود داشته باشد.

این خودروساز زمان دقیقی را برای عرضه چنین مدلی اعلام نکرده است اما به نظر می رسد تویوتا به طور جدی روی این ایده کار می کند.

آیا تویوتا سرانجام جایگزین FJ کروزر را می سازد؟

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"