کد خبر: ۵۰۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
گروه بین الملل : ما مدت هاست که منتظر نسخه هاردکور فراری 488 جی تی بی هستیم ولی ظاهرا به نظر می رسید که این انتظار ما به زودی به پایان خواهد رسید.

گروه بین الملل : ما مدت هاست که منتظر نسخه هاردکور فراری 488 جی تی بی هستیم ولی ظاهرا به نظر می رسید که این انتظار ما به زودی به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبر خودرو ، شرکت فراری پشت پرده در حال توسعه یک نسخه 488 مختص پیست می باشد و به گزارش اتوکار، این خودرو از موتور توربو دوقلو 3.9 لیتری هشت سیلندر خورجینی خود 700 اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد.

شایعاتی وجود دارند که فراری قصد دارد برای چهارمین بار از نام GTO استفاده کند، پس از 250 GTO، مدل 288 GTO و همین اخیرا، 599 GTO. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ممکن است این کمپانی ایتالیایی بخواهد روح 288 جی تی او را در نسخه هاردکور 488 زنده کند، این دو خودرو هر دو موتورهای توربو دارند و موتور در وسط خودرو قرار گرفته است.

تا قبل از معرفی 599 جی تی او، فراری از این نام مدل فقط برای دو خودروی مذکور که خودروهای مسابقه ای برای سواری در جاده بودند استفاده کرده بود.

اسم آن هرچیزی که باشد، 488 جدید از یک طراحی بدنه بهینه برای آیرودینامیک بهتر و ظاهری خشن تر بهره خواهد برد. وزن خودرو نیز کاهش پیدا خواهد کرد، فراری با حذف برخی از قطعات کابین و همچنین استفاده از شیشه های نازک تر و یک ترکیب سبک تر ترمزها و رینگ ها، موفق شده به این مهم دست پیدا کند.

چه GTO باشد یا چیز دیگر، این فراری 488 مسابقه ای باید خود را برای رقابت با برخی مدل های سرسخت مانند مک لارن 720 اس و پورشه 911 GT2 RS آماده کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"