کد خبر: ۵۰۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: در حالی که بخش موتوراسپرت لامبورگینی به رشد خود ادامه می دهد می توان انتظار داشت مدل های جاده ای متمرکز بر پیست بیش تری از این خودروساز ایتالیایی در آینده معرفی شود.
گروه بین الملل: در حالی که بخش موتوراسپرت لامبورگینی به رشد خود ادامه می دهد می توان انتظار داشت مدل های جاده ای متمرکز بر پیست بیش تری از این خودروساز ایتالیایی در آینده معرفی شود.

به گزارش خبرخودرو، لامبورگینی به تازگی از خودروی مسابقه هوراکان سوپر Trofeo Evo رونمایی کرده که جدیدترین سطح در ایرودینامیک را نشان می دهد. مدیر تحقیقات و توسعه این برند، Maurizio Reggiani در زمانرونمایی این خودرو اظهار داشت برخی تجارب کسب شده در دوره ساخت سوپر Trofeo Evo به طور مستقیم بر خودروهای جاده ای این خودروساز تاثیرگذار خواهد بود.

لامبورگینی در ساخت جدیدترین خودروی مسابقه ای خود از نزدیک با شرکت مسابقه ای Dallara و بخش طراحی آن، Centro Stile روی ایرودینامیک این خودرو همکاری کرده است. Reggiani گفت: "نتیجه سوپر Trofeo Evo آن است که ما یاد گرفتیم چگونه یک خودرو با ایرودینامیک حیرت آور و بدون قربانی کردن طراحی یا سبک بسازیم."

همکاری با Dallara و Centro Stile هم چنین تیم مسابقات لامبورگینی، Squadra Corse را تشویق کرده تا همکاری نزدیک تری با بخش جاده ای این برند داشته باشد. مدیر پس از فروش موتوراسپرت لامبورگینی، Silvestro D’Amico گفت: "ما در مقایسه با دیگر خودروسازان در این بخش، در موتوراسپرت تازه کار هستیم اما در حال حاضر بخش طراحی خود را داریم که همکاری نزدیک تری با بخش مسابقه ای دارد. ما تبادل بیش تری در زمینه اطلاعات و تکنولوژی ها خواهیم داشت."

D’Amico هم چنین تاکید کرد که لامبورگینی با رقابت در مسابقات World Endurance در پی توسعه حضور خود در موتوراسپرت بوده است. اما فعلا لمانز رویای این خودروساز است البته هنوز خیلی زود است که بگوییم لامبورگینی کجا توقف می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"