کد خبر: ۴۹۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: بی ام و به طور جدی مشغول ساخت Z4 کاملا جدید است.

درز تصاویری از بی ام و Z4 با سقف جمع شده

گروه بین الملل: بی ام و به طور جدی مشغول ساخت Z4 کاملا جدید است.

به گزارش خبرخودرو، قبلا تصاویری از این رودستر جدید در حال تست در آب و هوای سرد، در نوربورگرینگ و به همراه همتای تویوتای خود، سوپرا منتشر شده بود. این بار G29 Z4 رودستر برای اولین بار در حالی که سقف آن باز بوده دیده شده است.

بی ام و چند روز قبل تیزری از این مدل Z4 منتشر کرده بود که دارای خط نیم رخ مبهمی با roll-over hoop تیز بود. در تصاویر فاش شده جدید نیز این بخش کاملا مشخص است. اگرچه قسمت پشت این خودرو کاملا استتار شده اما نمی توان قسمت پشت نمادین Z4 را نادیده گرفت. به نظر می رسد چراغ های عقب این خودرو الهام گرفته از Z4 کنونی هستند اما در عین حال ظاهری آینده نگرانه دارند. اسپویلر لبه این خودرو نیز با لوله اگزوز دوگانه کامل می شود.

در قسمت جلوی این خودرو چیز جدیدی دیده نمی شود. رینگ های مشکی شده ایننمونه اولیه نیز شبیه به نسخه دیده شده در M4 GTS هستند.

بی ام و در تیزر این خودرو عبارت "از روز 17 اوت جاده ها مثل همیشه نخواهند بود" را نوشته است. این امر به معنای آن است که Z4 جدید به رونمایی جهانی خود نزدیک می شود. گمان می رود پیبل بیچ 2017 محل رونمایی این رودستر باشد. در غیر این صورت باید در انتظار نمایشگاه خودروی فرانکفورت بود که بازار بومی این خودروساز نیز محسوب می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"