کد خبر: ۴۷۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: دومین مدل پرفروش کیا در اروپا، سید سال آینده به روز خواهد شد.

کیا سید به روز رسانی می شود

گروه بین الملل: دومین مدل پرفروش کیا در اروپا، سید سال آینده به روز خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، نسل دوم سید که از سال 2012 به فروش می رسد در سه سبک بدنه هاچ بک، واگن استیشن و سه در موجود است. به تازگی عکاسان مخفی تصاویری از نمونه آزمونی از این خودرو را منتشر کرده اند که به نظر می رسد نسخه اسپرت GT از سید جدید باشد که در حال تست در Green Hell است.

زیر پوشش استتاری مشکی این خودرو چراغ های جلوی LED اصلاح شده به چشم می خورند که دارای روشنایی چهار نقطه ای هستند. چراغ های عقب این خودرو عریض تر بوده و از عناصر LED بهره می برند. به نظر می رسد سید جدید کمی بزرگ تر از مدل کنونی خود بوده اما به لطف زیرساخت جدیدی از هیوندای، سبک تر از قبل خواهد بود. رینگ های اسپرت بزرگ این خودرو نیز جدید هستند. به نظر می رسد لوله اگزوز تک در قسمت پشت این خودرو تعبیه شده اما انتظار می رود مدل GT این خودرو به اگزوز دوگانه مجهز شود.

به نظر می رسد زیر کاپوت این نمونه اولیه موتور 1.6 لیتری T-GDI توربوی بنزینی تعبیه شده باشد که در سید GT کنونی قدرت 201 اسب بخار تولید می کند. ممکن است دیگر نسخه های این خودرو با موتورهای 1.4 و 1.6 لیتری بنزینی و دیزلی نیز همچنان ارائه شوند.

پس از عرضه سید به روز شده جدید، پروسید سه در و سید اسپرت واگن نیز معرفی خواهند شد. گمان می رود سید جدید در ماه سپتامبر سال جاری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"