کد خبر: ۴۶۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: رقابت سختی میان ب ام و و مرسدس بنز در نظر گرفته و می بینیم که دو شرکت سال گذشته جدال دشواری را با هم بر سر فروش محصولاتشان داشته اند. البته تعیین برنده این جدال به نوع نگرش شما بستگی دارد.

دورخیز ب ام و برای سبقت گرفتن از مرسدس بنز

گروه بین الملل: رقابت سختی میان ب ام و و مرسدس بنز در نظر گرفته و می بینیم که دو شرکت سال گذشته جدال دشواری را با هم بر سر فروش محصولاتشان داشته اند. البته تعیین برنده این جدال به نوع نگرش شما بستگی دارد.

به گزارش خبرخودرو، اگر شما فقط برندها را در نظر بگیرد آن گاه مرسدس بنز با 2.23 میلیون دستگاه اول و ب ام و با حدود دو میلیون دستگاه فروش در رتبه دوم قرار خواهد داشت اما می توانید برندهای رولزرویس و مینی گروه ب ام و را نیز در نظر بگیرید چرا که مرسدس در فروش خود آمار فروش برند اسمارت را نیز لحاظ کرده. آن گاه باواریایی ها با 2.37 میلیون دستگاه فروش حکمران بلامنازع بازار خودروهای لوکس جهان خواهند بود. آئودی نیز با 1.87 میلیون دستگاه آن ها را در جایگاه سوم دنیال میکند. هر نوع نگرشی که داشته باشید خواهد دید که هر دو طرف این رقابت از عملکردشان راضی نیستند. لذا شایعات حاکی از آن است که ب ام و در استراتژی جدیدش قصد دارد ظرف دوسال آینده چهل محصول جدید را معرفی کند.

مسلما اکثر این محصولات جز نسل های جدید و نسخه های متفاوت خودروهای فعلی خواهند بود ولی مسلما در میان آن ها نام های جدیدی مثل X2 و X7 وجود خواهند داشت. مدل جدید Z نیز برای جایگزین کردن Z4 معرفی می شود و می بایستی منتظر i8 اسپایکر جدید بود. هارالد کروگر مدیر ب ام و در کنفرانس سالانه شرکتش گفت که قرار است متفاوت ترین محصولات ب ام و در این دو سال عرضه شود و مشتریان شاهد استحاله ای کاملا متفاوت با گذشته باشند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"