کد خبر: ۴۶۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: رقیب مستقیم میتسوبیشی برای نیسان قشقایی روز گذشته به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو، در قالب مدل کاملاً جدید اکلیپس رونمایی شد.

رونمایی از میتسوبیشی اکلیپس کراس 2018 در ژنو سوئیس

گروه بین الملل: رقیب مستقیم میتسوبیشی برای نیسان قشقایی روز گذشته به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو، در قالب مدل کاملاً جدید اکلیپس رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو،این شاسی بلند جدید نسخه تولیدی کانسپت XR-PHEV می‌باشد و از زبان طراحی به روز شده ژاپنی کمپانی مانند جلو پنجره "سپر دینامیک" و طراحی قسمت جلوی جدید بهره می‌برد.

این خودروی جدید ژاپنی نیروی خود را از جدیدترین موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو که فقط در کنار یک گیربکس CVT عرضه می‌شودتأمینمی‌کند. یک موتور 2.2 لیتری توربو دیزل نیز با یک گیربکس 8 دنده اتومات دیگر آپشن پیشرانه برای این خودرو محسوب می‌شود.

شاید شگفت انگیزتر از همه، میزان بالای تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودرو است که قصد دارد آن را از رقبای خود متمایز کند. این خودرو به سیستم ActiveYawControlمیتسو مجهز است که قبلاً در لنسر اوولوشن آن را دیده‌ایم، این سیستم زاویه فرمان، ضریب انحراف، گشتاور، سرعت چرخ و نیروی ترمز را محاسبه کرده و میزان گشتاور و نیروی ترمز مورد نیاز اکسل عقب را مدیریت می‌کند. علاوه بر این، کمپانی میتسوبیشی از یک سیستم چهار چرخ پیشران با کنترل الکترونیکی در این خودرو استفاده کرده است.

فروش میتسوبیشی اکلیپس کراس مدل 2018 در اروپا از ماه پاییز آغاز خواهد شد و پس از شاهد عرضه این خودرو در دیگر بازارهای جهانی خواهیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"