کد خبر: ۴۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی خودرویی آمریکایی معرفی شده است که می تواند سریع ترین خودروی جاده ای باشد.

آیا ابرخودروی آمریکایی جدید رکورد پورشه 918 اسپایدر را می زند؟

گروه بین الملل: به تازگی خودرویی آمریکایی معرفی شده است که می تواند سریع ترین خودروی جاده ای باشد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو اشکودریا کامرون Glickenhaus SCG003S نامیده می شود و اولین محصول تولیدی این خودروساز آمریکایی است. به گفته این خودروساز، انتظار می رود این ابرخودرو در پیست نوربورگرینگ حدود 30 ثانیه سریع تر از پورشه 918 اسپایدر باشد. زمان رکورد احتمالی این خودرو 6 دقیقه و 30 ثانیه اعلام شده است.

در حال حاضر رکورد خودروی تولیدی در این پست به پورشه 918 اسپایدر با زمان 6 دقیقه و 57 ثانیه اختصاص دارد.

زمان رکورد پیش بینی شده برای این خودرو با توجه به اطلاعات حقیقی به دست آمده از SCG003C در هنگام رقابت در نوربورگرینگ نتیجه گیری شده است. البته این خودروساز تفاوت های بین خودروی جاده ای  و خودروی مسابقه ای را نیز در نظر گرفته است. SCG003S مخصوص جاده دارای قدرت بیش تر 800 اسب بخار و گشتاور 627 فوت پوند است در حالی که خودروی مسابقه ای آن قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 443 فوت پوند دارد. انتظار می رود این خودرو سبک تر نیز باشد.

اشکودریا کامرون Glickenhaus هم چنین افتخار می کند که SCG003S خودرویی با سریع ترین چرخش در جاده است.

این ابرخودرو در ایتالیا و توسط ManifatturaAutomobili Torino به صورت دست ساز ساخته شده و دارای شاسی های فیبر کربنی و موتور 4.4 لیتری تواین توربو است.

انتظار می رود در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 پس از رونمایی عمومی اشکودریا کامرون Glickenhaus SCG003Sاطلاعات بیش تری از آن منتشر شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"