کد خبر: ۴۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو ، شرکت ایران خودرو دیزل به مناسب دهه مبارک فجر ، شرایط فروش ویژه "ون وانا "و "پیکاپ دو کابین بنزینی " را اعلام کرد.

شرایط فروش ویژه ون وانا و پیکاپ دو کابین ایران خودرو دیزل اعلام شد

 

به گزارش خبر خودرو ، شرکت ایران خودرو دیزل به مناسب دهه مبارک فجر ، شرایط فروش ویژه "ون وانا "و "پیکاپ دو کابین بنزینی " را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، در این دوره شرکت ایران خودرو دیزل طرح فروش ویژه ون وانا و  پیکاپ دو کابین بنزینی را به سه روش  نقدی ، نقدی – مرحله ای و اعتباری اعلام نموده است. 

در طرح فروش نقدی ون وانا ، شرکت ایران خودرو با تخفیف ویژه ای که در نظر گرفته است ، قیمت این محصول را 102 میلیون تومان اعلام نموده ، ضمن اینکه در روش فروش نقدی – مرحله ای متقاضیان می توانند با پیش پرداخت حداقل 10 میلیون تومان و تکمیل وجه در بازه زمانی 3 ماه اقدام به خرید نمایند.

شرکت ایران خودرو دیزل همچنین در روش فروش اعتباری ون وانا تسهیلات ویژه ای با حداقل 45 میلیون تومان پیش پرداخت و مدت بازه پرداخت حداکثر 48 ماه را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

در طرح فروش نقدی پیکاپ دو کابین بنزینی نیز شرکت ایران خودرو با تخفیف ویژه ای که در نظر گرفته است ، قیمت این محصول را 78 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است همچنین در روش فروش نقدی – مرحله ای فروش این محصول متقاضیان می توانند با پیش پرداخت حداقل 30 میلیون تومان و تکمیل وجه در بازه زمانی 15 روزه از تسهیلات ویژه این طرح برخوردار شوند.

شرکت ایران خودرو دیزل در روش فروش اعتباری پیکاپ دو کابین بنزینی نیز تسهیلات ویژه ای با حداقل 16 میلیون تومان پیش پرداخت و مدت بازه پرداخت حداکثر 48 ماه را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

  

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"