کد خبر: ۴۶۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل بعدی هولدن کومودور اسپرت واگن مدل 2018 به تازگی معرفی شده است.

هولدن کومودور اسپرت واگن مدل 2018 معرفی شد

گروه بین الملل: نسل بعدی هولدن کومودور اسپرت واگن مدل 2018 به تازگی معرفی شده است.

به گزارش خبرخودرو، هولدن تایید کرده است که این خودرو همچنان از نام اسپرت واگن بهره می برد در حالی که همتای اوپل/واکسهال Insignia آن با نشان اسپرت تورر شناخته می شود.

قبل از رونمایی مجازی این خودرو، کومودور واگن زمانی که نمونه ای بدون پوشش از آن در حال فیلمبرداری تبلیغاتی بود، دیده شد.

این مدل واگن که از قسمت جلو مشابه همتای سدان لیفتبک خود است نه تنها با برخی عناصر بدنه بلکه با تریم کرومی سقف که در بالای شیشه ها کشیده شده و تا ستون D ادامه دارد و چراغ های عقب LED متمایز می شود.

این واگن جدید دارای طول 4986 میلی متر و فاصله بین دو محور 2829 میلی متر است. در مقابل، کومودور اسپرت واگن کنونی فاصله بین دو محور 2915 میلی متر دارد اگرچه طول کلی آن کم تر و بین 4919 تا 4939 میلی متر بسته به مدل آن است.

این مدل اسپرت واگن در فضای بار عقب خود ظرفیت 520 لیتر دارد که با تا شدن صندلی ها با 1640 لیتر می رسد. مدل لیفتبک جدید این خودرو ظرفیت صندوق عقب 490 تا 1450 لیتر دارد.

دسترسی به صندوق عقب این خودرو از طریق افزودن در صندوق عقب برقی که با حرکت پا زیر آن باز می شود، تسهیل شده است.

این خودرو همچون مدل لیفتبک خود با موتور 2.0 لیتری توربوی بنزینی و توربوی دیزلی عرضه خواهد شد. بسته به نوع این مدل، ساختار دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال نیز برای آن ارائه می شود.

نسخه های مخصوص استرالیا از این خودرو به موتورهای چهار سیلندر نیز مجهز می شوند البته یک موتور دمش طبیعی V6 با قدرت 230 کیلووات و گشتاور 370 نیوتون متر نیز برای نسخه ممتاز هر دو مدل لیفتبک و اسپرت واگن عرضه خواهد شد.

گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جدید جنرال موتورز در طیف مدل های کومودور برای این بازار معرفی خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"