کد خبر: ۴۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو ، مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت گفت: بحث کارگروه صنعت درباره دغدغه های قطعه سازان و صنعت خودرو فقط بر روی افزایش قیمت تاکید ندارد زیرا افزایش نرخ ارز به تنهایی در افزایش قیمت خودرو تاثیر گذار نیست و بلکه باید همه فاکتورهای موثر برای افزایش احتمالی قیمت خودرو لحاظ شود.

نرخ ارز به تنهایی در افزایش قیمت خودرو تاثیر ندارد

به گزارش خبرخودرو ،  مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت گفت: بحث کارگروه صنعت درباره دغدغه های قطعه سازان و صنعت خودرو فقط بر روی افزایش قیمت تاکید ندارد زیرا افزایش نرخ ارز به تنهایی در افزایش قیمت خودرو تاثیر گذار نیست و بلکه باید همه فاکتورهای موثر برای افزایش احتمالی قیمت خودرو لحاظ شود.

امیرحسین قناتی با اشاره به تصمیم ها برای رفع نگرانی قطعه سازان و خودروسازان افزود: ابتدا باید جلسات با حضور خودرو سازها، قطعه سازان، پتروشیمی و فولاد مبارکه برگزار شود تا در یک تعادل و بالانس قیمتی کنار یکدیگر به فعالیت بپردازند.

وی با تاکید براینکه خروج از قیمت گذاری به تنهایی مشکل قطعه سازان و خودروسازان را حل نمی کند ادامه داد: این دو گروه باید به دنبال تولید خودروی رقابت پذیر باشند و قیمتی معین کنند که توان خرید آن برای مشتریان در بازار وجود داشته باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"