کد خبر: ۴۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شرکت آلمانی اوپل با معرفی Insignia Grand Sport و دو شاسی بلند کوچک جدید تغییراتی مهم را در دست انجام دارد.

معرفی طیف جدید محصولات اوپل

گروه بین الملل: شرکت آلمانی اوپل با معرفی Insignia Grand Sport و دو شاسی بلند کوچک جدید تغییراتی مهم را در دست انجام دارد.

به گزارش خبرخودرو، اما به نظر می رسد خودروهای معمولی تر Adam، Corsa و Mokka X تا سال 2019 بدون تغییر باقی بمانند. با معرفی موفقیت آمیز Insignia Grand Sport شرکت دورنمای آتی خود را مجسم و تلاش می کند که ظرف چند سال آینده به عرضه محصولات جدید و به روزرسانی شده خود ادامه دهد.

اولین محصول از این دست Mokka و Mokka X و یک شاسی بلند کوچک جدید می باشد که در سال 2019 با نسل کاملا تازه ای در تاسیسات آیزناخ تولید می شوند.

متاسفانه به دلیل آن که تا آن سال زمان بسیاری باقی مانده هنوز اطلاعات روشنی درباره اش در دسترس نیست.

البته اوپل متعاقب معرفی این شاسی بلند جدید، نسل تازه هاچ بک Corsa و سوپر مینی Adam را عرضه خواهد کرد. هر دوی این خودروها در خط  مونتاژی مشترک و با موتورهایی جدید در اسپانیا تولید خواهند شد. اوپل عقیده دارد که به روزرسانی  محصولات و تولید متمرکز آن ها در تاسیسات خاص باعث بهبود وضعیت لجستیک شرکت، افزایش بازدهی و برداشتن قدمی مهم در راستای آینده میشود.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"