کد خبر: ۴۳۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بی ام و X1 xDrive 25Le پس از رونمایی آنلاین در اوایل ماه جاری اخیرا در نمایشگاه خودروی چنگدو در چین به نمایش درآمده است.

تصاویر جدیدی از بی ام و X1 مخصوص چین منتشر شد

گروه بین الملل: بی ام و X1 xDrive 25Le پس از رونمایی آنلاین در اوایل ماه جاری اخیرا در نمایشگاه خودروی چنگدو در چین به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرخودرو، X1 25Le اولین مدل هیبریدی شارژی در کلاس کراس اوورهای لوکس کامپکت است.

این مدل دوست دار محیط زیست بر اساس X1 Li ساخته  شده که مدلی بافاصله بیش تر بین دو محور است که اکنون در چین به فروش می رسد. این خودرو دارای قسمت های آبی رنگ روی جلوپنجره و برچسب های iPerformance روی درها است.

X1 هیبریدی شارژی که توسط بی ام و برلیانس ساخته شده منطبق با سیاست توسعه چین برای صنعت خودروهای برقی است. این خودرو هم با برق و هم با سوخت کار می کند و موتورهای بنزینی و برقی آن به ترتیب نیروی چرخ های جلو و عقب را تامین می کنند. تکنولوژی هیبریدی این خودرو الهام گرفته از i8 است و در دیگر مدل های تولید انبوه بی ام و نیز به کار خواهد رفت.

موتور 1.5 لیتری بنزینی روی محور جلوی این خودرو به گیربکس شش سرعته متصل است و قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون متر تولید می کند. موتور برقی روی محور عقب این خودرو قدرت 93 اسب بخار و بیشینه گشتاور 165 نیوتون متر دارد. به لطف عملکرد eBoost بی ام و هر دوی این سیستم های نیرومحرکه گشتاور 385 نیوتون متر تولید می کنند که به شتاب صفر تا صد 7.4 ثانیه کمک می کند.

بی ام و X1 xDrive25Le iPerformance با باطری لیتیومی با ظرفیت 10.7 کیلووات ساعت عرضه می شود که طیف حرکتی تمام برقی 60 کیلومتر را فراهم می سازد. همچون سدان سری 1 جدید، X1 xDrive25Le iPerformance نیز تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"