کد خبر: ۴۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۶
به گزارش خبرخودرو ، مدیر روابط عمومی شرکت ایران دوچرخ گفت: موتورسیکلت های 125cc یاماها YBX ، آوا وموتورسیکلت های چهار چرخ 150cc ATV و تریل XL150 و XL125 محصولات تولیدی ایران دوچرخ در طی سالهای بهره برداری این کارخانه تا سال 86 هستند و ...

ایران دوچرخ صادر کننده ملی موتورسیکلت در ایران است

به گزارش خبرخودرو ، مدیر روابط عمومی شرکت ایران دوچرخ گفت: موتورسیکلت های 125cc یاماها YBX ، آوا وموتورسیکلت های چهار چرخ 150cc ATV و تریل XL150 و XL125 محصولات تولیدی ایران دوچرخ در طی سالهای بهره برداری این کارخانه تا سال 86 هستند و موتورسیکلت چهار چرخ ATV 250cc و موتورسیکلت های گازی و برقی از جمله محصولات جدید این شرکت تولیدی به شمار می آیند.

منصورسیفی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به فعالیت ایران دو چرخ در زمینه صادرات گفت:شرکت تولیدی ایران دوچرخ از سال 84 صادرات محصولات خود را به کشورهای افغانستان و پاکستان آغاز کرده است و موفق شده است تا محصولات خود را به کشور عراق و کشورهای قاره آفریقا نیز صادر کند.

سیفی با اشاره به فعالیت مستمر شرکت ایران دو چرخ تصریح کرد :این شرکت توانسته است به عنوان صادر کننده ملی در سا ل85 مفتخر به دریافت لوح صادر کننده ملی گردد و در زمینه طراحی و ساخت موتورسیکلت از شرکت DQSآلمان موفق به اخذ گواهی نامه ISO9001/2000 شده است .

وي در پايان افزود:شرکت تولیدی ایران دوچرخ یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکتهای تولید موتورسیکلت با سابقه 34 ساله است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"