کد خبر: ۳۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هوندا خودروی جدیدی ساخته است که نه تنها Clarity (روشنی) نامیده می شود بلکه هوای پاک را نیز تضمین می کند.

هوندا یک خودروی پاک جدید را در ژاپن عرضه کرد

گروه بین الملل: هوندا خودروی جدیدی ساخته است که نه تنها Clarity (روشنی) نامیده می شود بلکه هوای پاک را نیز تضمین می کند.

به گزارش خبرخودرو، نسل جدید Clarity از 10 مارس در ژاپن به فروش می رسد و ادعا می شود که دارای طیف حرکتی 750 کیلومتر با یک بار شارژ مخزن سوخت هیدروژنی است و آلایندگی صفر خواهد داشت.

Clarity خودرویی جادار و طول آن کمی کوتاه تر از هوندا آکورد است.این سدان شبیه به ناچبک دارای سقف مشکی شده شیب دار به سمت صندوق عقب است که ظاهر یک کوپه را نشان می دهد. در حالی که قسمت جلوی این خودرو شبیه یک هوندا با نوار کرومی افقی ضخیم روی جلوپنجره است، برش ها و خطوط آن طرحی آینده نگرانه به Clarity داده اند.

داخل این خودرو به اندازه بدنه اش پیچیده نیست اما تعداد اندکی دکمه در داخل آن به چشم می خورند. این خودرو دارای تمام ویژگی های ایمنی همچون کنترل دما، صندلی های قابل تنظیم برقی و غیره است و از نمایشگر سیستم سرگرمی و نمایشگر چند منظوره در داخل کنسول تجهیزات بهره می برد.

این خودرو از سوخت سلولی هیدروژنی بهره می برد که نیروی موتور برقی 175 اسب بخاری را تامین می کند. این خودرو با یک باک پر سوخت هیدروژنی می تواند مسافت 750 کیلومتر را طی کند. این خودرو در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی موجود خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"