کد خبر: ۳۸۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: پروتون ویژگی های پایه و جزئیات سدان پرچم دار پروتون پردانا مدل 2016 را اعلام کرده است که امسال روانه بازار خواهد شد.

از پروتون پردانا بیش تر بدانیم

گروه بین الملل: پروتون ویژگی های پایه و جزئیات سدان پرچم دار پروتون پردانا مدل 2016 را اعلام کرده است که امسال روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این خودرو در نیمه اول سال جاری وارد بازار می شود.

تیزری از بدنه پروتون پردانا در مراسم معرفی این خودرو دیده شده بود که به نظر می رسد کاملا متفاوت از پردانای کنونی در جاده ها باشد. این خودرو دارای یک جفت چراغ جلوی جدید با لنزهای پروژکتوری، نوارهای LED دید در روز، جلوپنجره بازطراحی شده با قسمت کرومی برجسته و کاپوت منحنی است. قسمت پشت این خودرو از چراغ های عقب جدید مشابه تیزر آن بهره می برند.

پروتون در داخل این خودرو ویژگی ها و تجهیزاتی همچون سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی، ناوبری و دوربین معکوس، کنترل دمای خودکار دو محیطه، صندلی راننده قابل تنظیم برقی و فرمان تلسکوپی دستی را تعبیه کرده است. پردانا به کیسه هوا، کنترل ثبات الکترونیکی و ABS با EBD مجهز می شود.

این خودرو همچنان بر اساس هوندا آکورد ساخته می شود و از موتور 2.4 لیتری ساخت هوندا با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 222 نیوتون متر متصل به گیربکس CVT بهره می برد. پردانا تا پایان سال 2017 به موتور 2.0 لیتری NE01 جدید نیز مجهز خواهد شد.

پردانای جدید بین 23739 تا 35608 دلار قیمت گذاری شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"