کد خبر: ۳۷۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: جنرال موتورز ازاحتمال استفاده ازسامانه موتوری شورلت ولت به عنوان بهترین گزینه برای هیبریدی کردن محصولات دیگرش خبر داد.

استفاده از موتور ولت در محصولات جی ام

گروه بین الملل: جنرال موتورز ازاحتمال استفاده ازسامانه موتوری شورلت ولت به عنوان بهترین گزینه برای هیبریدی کردن محصولات دیگرش خبر داد.

به گزارش خبرخودرو ، سامانه گازوییلی – الکتریکی موجود بر روی شورلت ولت بارها مورد تقدیر کارشناسان صنعت خودرو قرار گرفته و باعث شده تا همه ولت را به عنوان خودروی سبز بشناسند. با این وجود توسعه یک مدل هیبریدی مشابه آن می تواند بسیار هزینه بر باشد و بار مالی زیادی را بر جی ام تحمیل کند.

به علاوه آن که تولید چنین محصولی زمان زیادی می برد. از سوی میزان پایین تقاضای خودروهای سبز در بازار حال حاضر نمی تواند این هزینه ها را جبران کند. لذا در این میان استفاده از سامانه موتوری ولت بر روی محصولات دیگر بهترین گزینه به نظر می رسد.

دن نیکولسون، مدیر سامانه های موتوری جی ام، گفت: می خواهیم ازطریق همکاری برندها به تولید سامانه های موتوری بپردازیم که این مسئله خود باعث صرفه جویی درزمان ومنابع مالی میشود.

شورلت ولت دارای یک بسته باتری لیتیومی 192 سلولی به توان 18.4 کیلووات ساعت و دو موتور الکتریکی 111 کیلوواتی است که در کنار یک موتور چهار سیلندر احتراقی کم مصرف به توان 101 اسب بخار قرار گرفته. ولت میتواند به کمک موتورهای الکتریکی اش مسافت 50 مایل را بپیماید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"