کد خبر: ۳۶۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: کیا جای خالی ایجاد شده برای پروسید GT را با مدلی آشنا پر خواهد کرد که البته این امر کمی زمان بر خواهد بود.

کیا سراتو GT جایگزین پروسید GT می شود

گروه بین الملل: کیا جای خالی ایجاد شده برای پروسید GT را با مدلی آشنا پر خواهد کرد که البته این امر کمی زمان بر خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، سال گذشته مدل پروسید GT به خاطر فروش کم از خط تولید کیا حذف شد و این خودرو قربانی مشکلات تامین شد که در نتیجه آن صادراتش به خارج از اروپا نیز ممکن نبود.

در حالی که این خودرو ترکیب خوبی از عملکرد و تجهیزات بود، ساختار سه در و گیربکس دستی آن موفقیتش در استرالیا را محدود کرد چرا که در این منطقه خریداران خودروهای عملکردی در پی گیربکس اتوماتیک هستند.

البته کیا در استرالیا این موقعیت را می شناسد و مدیر اجرایی آن، Damien Meredith در پی رفع این مشکل است. البته این امر نه با نسخه ای به روز شده از پروسید GT بلکه با نسخه GT جدیدی از هاچ بک سراتو امکان پذیر خواهد بود.

Meredith گفت: "در برنامه کوتاه مدت ما داشتن یک سراتو GT تعیین شده است."

هاچ بک سراتو که اواخر سال جاری به روز خواهد شد دارای نسخه ای عملکرد بالا بر اساس سراتو Koup خواهد بود که موتوری توربوشارژ وگیربکس دستی یا اتوماتیک خواهد داشت اما این بار به لطف بدنه هاچ بک، مدلی بهتر خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"