کد خبر: ۳۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل ضمن تاکید بر اهمیت مشتری مداری گفت : دستیابی به جایگاه امروز شرکت بهمن دیزل و برند ایسوزو حاصل تلاش و تصمیم گیری های مدیریتی مناسب است.

طرح فروش نقدی و اقساطی شرکت بهمن دیزل برای مشتریان عمده

به گزارش خبر خودرو ، رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل ضمن تاکید بر اهمیت مشتری مداری گفت : دستیابی به جایگاه امروز شرکت بهمن دیزل و برند ایسوزو حاصل تلاش و تصمیم گیری های مدیریتی مناسب است.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، تهوری در دومین گردهمایی مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل اظهار داشت : خوشبختانه امروز استفاده از برند ایسوزو در صنعت پخش و توزیع ، تبدیل به نوعی اعتبار برای شرکت ها شده و بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا در ناوگان پخش و توزیع خود از محصولات با برند ایسوزو استفاده نمایند.

وی تصریح کرد : قطعا اطمینان و رضایت امروز مشتریان بواسطه طراحی عالی و کیفیت بالای برند ایسوزو و همچنین تلاش شرکت تولید کننده و پوشش مناسب خدمات پس از فروش حاصل شده است شاید اگر به خوبی این برند مدیریت نمی گردید ایسوزو به جایگاه امروز در جامعه ما دست نمی یافت.

وی در ادامه به معرفی و مقایسه برخی از محصولات قبلی و جاری شرکت بهمن دیزل پرداخت و اظهار داشت : هم اکنون محصول کامیونت 5.2 تن ((NKR77  به جهت کیفیت و ابعاد ، مورد توجه بسیاری از مشتریان عمده شرکت در حوزه پخش و توزیع مویرگی قرار گرفته است و این محصول در مقایسه با محصول قبلی NKR55) ) از نظر ابعادی تغییری نکرده اما موتور آن به لحاظ سطح آلایندگی و تکنولوژی از یورو2 به یورو4 ارتقاء یافته ضمن اینکه توان موتور نیز  از 95  به 120 اسب بخار افزایش یافته است.

وی همچنین با اشاره به محصول 6 تن جدید شرکت بهمن دیزل گفت : این محصول نیز در مقایسه یا محصول قبلی 6 تن شرکت به لحاظ ابعادی تغییری نداشته اما موتور آن از یورو2 به یورو4 ازتقاء یافته و توان موتور نیز از  133 به 150 اسب بخار افزایش یافته است.

وی افزود : در محصول جدید 8.4 تن شرکت نیز در مقایسه با محصول قبلی طول و ظرفیت آن افزایش یافته است و همچنین محصول 18 تن شرکت نیز که حدود چند سالی است به بازار عرضه شده و عمدتا در حمل و جابه جایی کالاهای بین شهری کاربرد دارد ، خوشبختانه بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

وی در ادامه به ارتقاء و بهبود محصول مینی بوس سحر شرکت بهمن دیزل اشاره کرد و اظهار داشت : این محصول در قسمت شاسی ، اتاق و تریم داخلی تغییراتی داشته علاوه براین در مدل جدید این محصول کیفیت تجهیزات داخلی نیز افزایش یافته است.

وی در ادامه با نگاهی به محصول آتی شرکت گفت  : محصول جدیدی که در آینده نزدیک به بازار عرضه می شود نوعی کامیون کشنده است که هم اکنون در مرحله تست قرار دارد این محصول از توان 400 اسب بخار برخوردار بوده و موتور آن یورو 4 است و امید است پس از اتمام مراحل تست ، این محصول جدید به بازار عرضه شود.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل در ادامه با اشاره به روش های فروش نقدی و اقساطی و شرایطی محصولات این شرکت گفت : کلیه مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل با پرداخت حداقل 30 درصد نقد و الباقی تا سه سال با سود سالانه 26 درصد و همچنین استفاده از شرایط خرید لیزینگی می توانند از شرایط فروش محصولات شرکت بهمن دیزل برخوردار شوند.

تهوری همچنین از اختصاص تسهیلات خرید 25 میلیونی به محصولات شرکت بهمن دیزل خبر داد و گفت : از آنجا که امروز نقدینگی مشکل اکثر شرکت هاست از این رو با تلاش شرکت و در راستای شعار مشتری مداری ، وام 25 میلیونی برای محصولات شرکت بهمن دیزل محقق شد همچنین شرکت بهمن دیزل با توجه به قیمت محصولات و در راستای کمک به توان خریداران علاوه بر وام 25 میلیون تومانی ، تسهیلاتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

وی افزود : بر این اساس کلیه متقاضیان محصولات شرکت بهمن دیزل می توانند با پرداخت حداقل 30 درصد نقد و الباقی طی سه سال محصول مورد نظر را خریداری نمایند در این روش بخشی از تسهیلات وام 25 میلیونی با سود سالانه 16 درصد و الباقی نیز با تسهیلات شرکت با سود سالانه 26 درصد خواهد بود.

وی همچنین از اختصاص  تسهیلات و شرایطی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل خبر داد و اظهار داشت : شرکت بهمن دیزل به منظور مشارکت و همکاری با آن دسته از مشتریان عمده که درصدد نوسازی ناوگان حمل و نقل  با محصولات برند ایسوزو هستند شرایطی را در نظر گرفته است بر این اساس شرکت از محل فروش محصول به عنوان پیش پرداخت و الباقی به صورت اقساط نسبت به جایگزینی خودروهای قبلی با خودروهای جدید اقدام می نماید.   

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"