کد خبر: ۳۲۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به تازگی تصاویر جدیدی از اوپل Insignia مدل 2017 منتشر شده است که بسیاری معتقدند اساس هولدن کومودور پیش رو خواهد بود.

اولین تصاویر از هولدن کومودور 2018 درز کرد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویر جدیدی از اوپل Insignia مدل 2017 منتشر شده است که بسیاری معتقدند اساس هولدن کومودور پیش رو خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، اوپل Insignia جدید که گمان می رود سپتامبر 2017 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد در مقایسه با مدل کنونی آن به طور قابل توجهی بزرگ تر خواهد بود.

گمان می رود فاصله بین دو محور این خودرو 100 میلی متر افزایش یابد تا فضای کابین بیش تری داشته باشد و بتواند جایگزین مناسبی برای کومودور باشد. هم چنین گمان می رود این خودرو کاهش وزن قابل توجهی در حدود 200 کیلوگرم داشته باشد.

گفته می شود Insignia در مدل های لیفتبک و واگن فروخته شده و مدل سدان آن با توجه به سلیقه اروپایی ها از خط تولید حفظ خواهد شد.

این خودرو که اساسا یک نمونه اولیه است پوشش استتاری کاملی دارد.

احتمالا داخل اوپل Insignia جدید بسیار تحت تاثیر مونزا بوده و دارای تجهیزاتی همچون داشبورد دیجیتال بزرگ، طراحی کشیده و ساده و جدیدترین سیستم های سرگرمی MyLink و وای فای OnStar خواهد بود. این خودرو بر اساس پلتفرم جهانی E2XX جنرال موتورز ساخته خواهد شد.

جدیدترین موتورهای توربو با ظرفیت پایین طیف موتورهای Insignia/کومودور را تشکیل خواهند داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"