کد خبر: ۲۸۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نسل جدید آوپل آسترا که تنها چند ماهی با رونمایی رسمی در ژنو فاصله داشت به دلیل تصمیم مدیران شرکت تولید کننده اش در تاریخ معین شده معرفی نخواهد شد.

تعویق در رونمایی آسترا

گروه بین الملل: نسل جدید آوپل آسترا که تنها چند ماهی با رونمایی رسمی  در ژنو فاصله داشت به دلیل تصمیم مدیران  شرکت تولید کننده اش در تاریخ معین شده معرفی نخواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، این خودرو هنگام انجام آزمایش جاده ای اسیر دوربین خبرنگاران شد و تصاویر جدیدی از آن به ثبت رسید. اما به نظر می رسد که اوپل فعلا برنامه ای  برای رونماییش در ژنو ندارد. به گفته یکی از سخنگویان  اوپل، در نمایشگاه ژنو 2015 خودروی آسترا حضور پیدا نخواهد کرد و مهمترین محصول ما در آن نمایشگاه، اوپل کارل (واکسهال ویوا) که یک خودروی پنج در است خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که طراحی نهایی آسترا متاثر از مدل مفهومی مونزا خواهد بود و ارتفاع کم تری درمقایسه با نسخه فعلی خواهد داشت به علاوه که وزن آن نیز کاهش خواهد یافت. از امکانات جدید آسترا می توان به سامانه تعلیق عقبی مستقل، اتاق جادارتر و اسپویلر سقف اشاره کرد. خودروی فوق دارای موتورهای جدید 3 و 4 سیلندر می باشد که گفته می شود که در لهستان و بریتانیا مونتاژ خواهد گردید.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"