کد خبر: ۲۸۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو،رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در همایش معرفی خدمات خاص به مشتریان شرکت بهمن دیزل گفت : این همایش که نخستین نشست مشترک شرکت بهمن دیزل با مشتریان عمده شرکت است قطعانقطه عطفی در جهت گسترده تر شدن ارتباط میان حوزه خدمات پس از فروش بهمن دیزل و مشتریان محصولات ایسوزو خواهد بود.

اجرای طرح کمپینگ خدمات مشتریان ایسوزو در 21 استان کشور

به گزارش خبر خودرو،رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در همایش معرفی خدمات خاص به مشتریان شرکت بهمن دیزل گفت : این همایش  که  نخستین نشست مشترک شرکت بهمن دیزل با مشتریان عمده شرکت است قطعانقطه عطفی در جهت گسترده تر شدن ارتباط میان حوزه خدمات پس از فروش بهمن دیزل و مشتریان محصولات ایسوزو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، علیرضا توکلی طرقی با ابراز خرسندی از حضور 76 درصدی مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل در این همایش اظهار داشت : هدف از برگزاری این همایش معرفی خدمات سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل و همچنین طرح کمپینگ خدمات مشتریان بهمن دیزل از برای کلیه دارندگان محصولات ایسوزو است.

وی همچنین به طرح کمپینگ خدمات کلیه مشتریان محصولات ایسوزو اشاره کرد و اظهار داشت : حدود یک سال نیم قبل طرحی به شرکت ایسوزو ارائه گردید مبنی براینکه در بخشی از قطعات یدکی به  تعدادی از مشتریان  عمده شرکت  تخفبف ارائه شود اما بر اساس توافقنامه ای که اخیرا با شرکت ایسوزو به امضاء رسیده مقرر گردید تا برای کل مشتریان محصولات ایسوزو این طرح عملیاتی شود .

وی افزود : در مدت اجرای این طرح نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل به کلیه مشتریان محصولات ایسوزو 15 درصد بابت خرید قطعات و 10 درصد بر روی اجرت تخفیف ارائه می کنند.

وی تصریح کرد : این طرح  به مدت 45 روز از 23 آذرماه لغایت 8 بهمن در 21 استان کشور اجرایی می شود ضمن اینکه ارایه کارت خودرو برای دریافت این خدمات الزامی است.

وی افزود : در حال حاضر کلیه خدمات سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل اعم از قیمت قطعات، تعداد نمایندگی های و آخرین وضعیت نمایندگی های خدمات پس از فروش در سایت شرکت بهمن دیزل وجود دارد به همین منظور از کلیه مشتریان عمده شرکت در خواست می شود به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و پیش از هر تصمیمی در خرید قطعات و دریافت خدمات به سایت بهمن دیزل مراجعه نمایند.

رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در ادامه در راستای معرفی خدمات پس از فروش بهمن دیزل به راه اندازی شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل پرداخت و  گفت : با افتتاح شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل و افزایش ساعات کاری ، این تعمیرگاه  آمادگی دارد از 7 صبح تا 10 شب به کلیه مشتریان خدمات ارائه نماید .

توکلی طرقی همچنین به راه اندازی مرکز امداد بهمن دیزل اشاره کرد و گفت : ظرف 6 ماهی که مرکز امداد بهمن دیزل راه اندازی شده به سه طریق امداد رسانی صورت گرفته است به طوری که برخی مشاوره تلفنی به راننده، تعدادی مراجعه امدادگر در محل و رفع مشکل و در مواردی که مشکل در محل حل نشود ماشین بکسل شده است.

وی همچنین به آمادگی این سازمان جهت عقد قرار داد با مشتریان عمده این شرکت برای ارائه آموزش های تعمیرگاهی به آنان پرداخت و گفت : سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل آمادگی عقد قرارداد با مشتریان عمده جهت انجام تعمیرات در تعمیرگاه مرکزی را دارد این در حالی که واحد آموزش تا کنون این آموزش ها را به نمایندگی ها ارایه می نمود اما در صورت تمایل این آموزش به مشتریان عمده هم ارایه خواهد شد.

رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در ادامه از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات این شرکت خبر داد و گفت : خوشبختانه روند رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت در 5 سال گذشته افزایش داشته و تلاش می کنیم با حفظ رضایتمندی مشتریان در جهت افزایش هر چه بیشتر آن گام برداریم.

توکلی طرقی همچنین با ابراز نگرانی از افزایش قطعات تقلبی در بازار ، به اقدام این سازمان در عرضه قطعات شرکتی پرداخت و گفت : هدف از ارائه قطعات شرکتی ایجاد ارزش افزود برای مشتریان و عرضه قطعات با کیفیت با برند BDC در قالب قطعات یدکی شرکتی است قطعاتی که به لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با برندهای معتبر دنیا بوده و از گارانتی نیز برخوردارند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"