کد خبر: ۲۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، تازه ترين محصولات و دستاوردهاي ايران خودرو در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي نيرو محركه، خودرو و قطعات خودروي شيراز به نمايش در مي آيد.

رنگين كماني از محصولات ایران خودرو در نمايشگاه شيراز

به گزارش خبرخودرو ، تازه ترين محصولات و دستاوردهاي ايران خودرو در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي نيرو محركه، خودرو و قطعات خودروي شيراز به نمايش در مي آيد.

ايران خودرو كه يكي از خطوط توليدي خود را در فارس فعال كرده، در فضايي به گستردگي شش هزار متر مربع در اين نمايشگاه حضور دارد.

اين گزارش حاكي است، دنا، تازه ترين محصول ايران خودرو كه در تابستان امسال راهي خيابان هاي ايران خواهد شد، سورن سال، پارس و پژو 405 با دو كيسه هوا، 206 تيپ 5 و رانا در رنگ هاي مختلف نيز به چشم مي خورند.

بنا بر اين گزارش، استان فارس از جمله بيشترين تعداد نمايندگي هاي ايران خودرو و مشتريان وفادار را دارا است و علاوه بر نمايش خودروها، بازاریابی و فروش ويژه نمايشگاهي نيز از جمله برنامه هاي ايران خودرو در اين نمايشگاه است.

برگزاری کلینیک های تحقیقات، بازاریابی و نظرسنجی،‌ مشارکت نمایندگی های استان در بازاریابی و فروش و افزایش میزان سهم بازار بین رقبا در منطقه، از جمله اهداف ايران خودرو از حضور دراين نمايشگاه است.

اين گزارش مي افزايد، دنا در رنگ هاي سفید و مشکی، سورن مدل سال به رنگ آبی، تندر90 وانت در رنگ هاي سفید و نقره ای، پژو پارس با دو ایربگ در رنگ  نسکافه ای، پژو پارس اي. ال. ايكس. به رنگ سفید، پژو405 با دو ایربگ در رنگ نقره ای، پژو206 تیپ5 در رنگ سبز و راناي ال. ایکس. درهشت رنگ در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز به نمايش در مي آيد.

كلینیک تجاری سازي دنا، کلینیک تندر90 وانت و نظرسنجی در خصوص میزان استقبال از رنگ های توليدي، از ديگر برنامه هاي ايران خودرو در نمايشگاه امسال شيراز است.

زنجيره تامين ايران خودرو شامل شركت ساپكو و 23 سازنده تحت مديريت آن، ايساكو، آپكو، ايران خودرو ديزل و ايپكو، از شركت هاي مختلف گروه صنعتي ايران خودرو هستند كه در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز عرض اندام مي كنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"