کد خبر: ۲۵۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: قیمت و ویژگی های پژو 108 جدید اعلام شده است و زمانی که از ابتدای ماه جولای این خودروی شهری در انگلستان به فروش برسد قیمت پایه 13908 دلار خواهد داشت.

جزئیات منتشر شده از پژو 108 جدید

گروه بین الملل: قیمت و ویژگی های پژو 108 جدید اعلام شده است و زمانی که از ابتدای ماه جولای این خودروی شهری در انگلستان به فروش برسد قیمت پایه 13908 دلار خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، قیمت پایه این خودرو برای مدل 1.0 لیتری سه در نسخه Access اعلام شده است و برای مدل 1.2 لیتری پنج در Cabrio به 20656 دلار افزایش می یابد.

سقف پارچه ای تاشو به سمت عقب برای این خودروی شهری فرانسوی مدل 2014 جدید است. مدل های 108 با سقف تاشو TOP! نامیده خواهند شد تا این نسخه ها از هاچ بک اصلی متمایز شوند.

این خودرو در چهار نسخه Access، Active،Allure  وFeline  عرضه می شود البته مدل های cabrio برای نسخه های Active و Allure این خودرو به فروش می رسند.

مدل پایه Access این خودرو با قیمت 13908 دلار تنها به صورت سه در موجود است و بسته ارتقایی آن شامل چراغ های LED که در طول روز روشن هستند، قفل مرکزی از راه دور، شش کیسه هوا، کنترل پایداری ESP و سوکت USB است.

مدل Active این خودرو با قیمت 16017 دلار دارای دستگیره ها و آینه های روی در هم رنگ بدنه، سیستم تهویه هوا، رادیوی دیجیتال DAB، سیستم سرگرمی 7 اینچی با صفحه آینه ای و قابلیت اتصال بلوتوثی، کنترل های نصب شده روی فرمان و شیشه های جلوی الکتریکی است.

با انتخاب نسخه TOP! اکتیو 1433 دلار به قیمت پایه این خودرو افزوده شده و قیمت این مدل به 17450 دلار می رسد.

Allure با قیمت 18547 دلار علاوه بر ویژگی های Active از رینگ های آلیاژی 38 سانتری متریThorren ، چراغ های مه شکن جلو، چراغ های جلوی اتوماتیک، آینه های کناری گرم شونده، دوربین معکوس، ورودی بدون کلید، دکمه استارت استاپ موتور، شیشه های عقب رنگی و فرمان و اهرم دنده چرمی نیز بهره می برد.

هم چنین پژو نسخه پرچم دارFeline  را نیز برای این هاچ بک عرضه می کند که دارای تجهیزاتی لوکس از قبیل روکش چرمی، دستگیره های در و آینه های کرومی و سیستم تهویه هوای دو محیطه اتوماتیک است.

هر دو مدل هاچ بک و TOP! پژو 108 با دو گزینه موتور بنزینی 1.0 لیتری سه سیلندر با قدرت 68 اسب بخار و 1.2 لیتری پیورتِکVTi  جدید پژو با قدرت 82 اسب بخار به فروش می رسند. نیروی این موتورها از طریق گیربکس دستی پنج سرعته به چرخ های جلو منتقل خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"