کد خبر: ۲۲۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
گروه بین الملل: پس از عرضه بی ام و سری 1 و هیوندای گرند i10 در هند، اکنون تویوتا فورچونر در اندونزی به روز شده است.

فیس لیفت تویوتا فورچونر جدید روانه بازار اندونزی شد

گروه بین الملل: پس از عرضه بی ام و سری 1 و هیوندای گرند i10 در هند، اکنون تویوتا فورچونر در اندونزی به روز شده است.

به گزارش خبرخودرو، تویوتا آسترا موتور، شریک تویوتا در اندونزی نسخه به روز شده فورچونر را رونمایی کرده و یک بسته ارتقایی جدید TRD Sportivo نیز برای این شاسی بلند معرفی کرده است. اکنون، فورچونرهای عادی دارای یک جفت نوار LED هستند که به عنوان چراغ های روشن در طول روز عمل می کنند و به تنهایی روی سپر نصب شده اند.

نسخه TRD Sportivo این خودرو که یکی از پرفروش ترین و متفاوت ترین نسخه های آن است، اصلاحات بیش تری دارد. در حالی که فورچونر عادی دارای جلو پنجره ای کرومی است، نسخه TRD این خودرو جلو پنجره مشکی رنگ دارد. سپرهای هردو نسخه این خودرو دارای لبه هستند و طراحی رینگ های آن ها نیز متفاوت است. یک سیستم سرگرمی جدید با پخش کننده DVD نیز در این خودرو تعبیه شده است.

هیچ ارتقا موتوری در این خودرو انجام نشده و فورچونر در اندونزی دارای موتور 2.7 لیتری بنزینی و 2.5 لیتری دیزلی است. دو گزینه گیربکس برای این خودرو موجود است که شامل دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته هستند. در حالی که این خودرو با موتور بنزینی در هند موجود نیست، تویوتا کرلوسکار موتور، این خودرو را با موتور دیزلی 3.0 لیتری قدرتمندتری می فروشد که اوایل امسال گیربکس اتوماتیک چهار سرعته آن تبدیل به اتوماتیک پنج سرعته شده است.

اکنون قیمت فورچونر به روز شده از 35640 دلار شروع شده و به 43069 دلار می رسد. قیمت مدل پایه این خودرو 63 دلار و بهترین مدل آن 432 دلار افزایش یافته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"