کد خبر: ۲۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
گروه بین الملل: واکسهال، روی اینساینیا VXR سوپراسپرت کار می کرد تا کمی اصلاحات ظاهری و مهندسی روی این خودرو اعمال کند.

واکسهال اینساینیا VXR سوپراسپرت، فیس لیفت می شود

گروه بین الملل: واکسهال، روی اینساینیا VXR سوپراسپرت کار می کرد تا کمی اصلاحات ظاهری و مهندسی روی این خودرو اعمال کند.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که بیشینه سرعتی برابر با 273 کیلومتر بر ساعت دارد در کنار واکسهال مونزا کانسپت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه آینده رونمایی خواهد شد.

تغییرات قابل توجه این خودرو که به صورت هاچ بک یا اسپرتز تورر موجود است، شامل جلو پنجره و چراغ های جلوی اصلاح شده است در حالی که هواکش های کرومی شبیه به دندان روی سپر VXR بی تغییر باقی مانده اند. چراغ های بازطراحی شده با قسمت های کرومی، تغییرات بدنه این خودرو را کامل می کنند در حالی که لوله اگزوزهای VXR روی سپر عقب این خودرو بی تغییر باقی مانده اند.

در حالی که تغییرات ظاهری این خودرو کم است مهندسان تلاش بسیاری کرده اند تا شاسی های چهار چرخ فعال انطباقی را در این خودرو تعبیه کنند. حدود 60 درصد از سیستم تعلیق عقب VXR به روز شده و واکسهال ادعا می کند که جایه جایی این خودرو نیز ارتقا یافته است.

سیستم انتقال قدرت و گیربکس های این خودرو ثابت باقی می مانند. تنها گزینه موتور این خودرو 2.8 لیتری V6 توربو با قدرت 320 اسب بخار به همراه گیربکس دستی یا اتوماتیک شش سرعته خواهد بود. این خودرو عملکرد خوبی دارد چرا که شتاب صفر تا صد آن در نسخه هاچ بک 5.9 ثانیه و در نسخه اسپرتز تورر 0.2 بیش تر و 6.1 ثانیه است.

واکسهال اعلام کرده است که VXR سوپراسپرت همچنان سریع ترین خودرویی است که می توان با قیمت کم تر از 46485 دلار در انگلستان خرید و حدود 13945 دلار ارزان تر از رقیب اصلی خود یعنی آئودی S4 است.

اینساینیا VXR سوپراسپرت اکنون پیش فروش می شود و قیمت نسخه هاچ بک آن 46096 دلار و نسخه اسپرتز تورر آن 48110 دلار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"